// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶

انتشار سه گانه Batman Arkham برای نینتندو سوییچ

با اعلام نینتندو، سه‌گانه‌ی Batman: Arkham به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

در جریان جدیدترین قسمت رویداد نینتندو دایرکت، شرکت ژاپنی نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که مجموعه‌ی بازی Batman: Arkham به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. بر این اساس، مجموعه‌ی Batman: Arkham Trilogy که شامل بازی‌های Batman: Arkham Asylum، Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight می‌شود، پاییز سال ۲۰۲۳ دردسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

درکنار بازی‌های اصلی، تمامی بسته‌های الحاقی داستان و محتواهای اضافه مثل لباس‌های بیشتر در دسترس دارندگان نسخه‌ی سوییچ بازی Batman: Arkham Trilogy قرار خواهد گرفت. برخی از علاقه‌مندان انتظار داشتند تا درکنار سه‌گانه‌ی Arkham، شاهد انتشار بازی Batman: Arkham Origins برای سوییچ هم باشند، اما تا به حال، شاهد رخ دادن این امر نبودیم.

آخرین نسخه از مجموعه‌ی Batman: Arkham، در سال ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی با نام Batman: Arkham Knight برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. انتشار این بازی با تحسین منتقدان و گیمرها همراه بود. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این بازی با دو نسخه‌ی قبلی مجموعه، امکان گشت‌و‌گذار با استفاده بت‌موبیل در شهر گاتهام بود که به نوع خودش، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و به یادماندنی را در ذهن طرفداران شوالیه‌ی تاریکی خلق کرد.

کدام نسخه از Batman: Arkham Trilogy، بازی دلخواه‌ی شما از این مجموعه محسوب می‌شود؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده