نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲

اعلام تاریخ عرضه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 با تریلری تازه

شرکت کونامی با پخش یک تریلر جدید، تاریخ انتشار Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 را اعلام کرد.

پس از معرفی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در ماه گذشته، شرکت کونامی به‌تازگی تریلری را با طرفداران سری به اشتراک گذاشت که تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند. مطابق تریلر، این کالکشن قرار است در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۲ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون برای پیش‌خرید این کالکشن اقدام کنند.

مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 شامل بازی Metal Gear Solid به همراه مأموریت‌های ویژه آن، نسخه‌های HD دو بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater و دو بازی Metal Gear و Metal Gear 2: Solid Snake خواهد بود. علاوه‌بر این، کونامی برای خریداران این کالکشن یک پاداش اضافی شامل رمان صوتی دو قسمت اول سری متال گیر سالید را تدارک دیده است.

همچنین چند دفترچه راهنما و کتاب‌های داستانی همراه‌با این کالکشن در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که هر کدام اطلاعاتی در مورد داستان، شخصیت‌ها، استراتژی‌ها و موارد دیگر از هر نسخه را ارائه می‌دهند. در حال حاضر بازیکنان نینتندو می‌توانند هر نسخه از این کالکشن را به‌صورت جدا از فروشگاه eShop خریداری کنند. انتظار می‌رود در آینده امکان خرید جداگانه هر نسخه از این کالکشن روی فروشگاه‌های دیگر نیز فعال شود.

با اینکه کونامی در برنامه دارد نسخه‌های دیگری از سری متال گیر سالید را در کالکشن Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 عرضه کند اما هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده