// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷

اشاره احتمالی به GTA 6 توسط یک بازیگر

یکی از بازیگرانی که شایعه حضور او در GTA 6 به گوش می‌رسد، احتمالا به این بازی موردانتظار اشاره کرده است.

مدتی است که شرکت راک‌استار در پشت پرده و بدون جنجال خبری کار خود روی بازی بعدی مجموعه Grand Theft Auto را ادامه می‌دهد. انتظارات از نسخه بعدی به‌شدت بالا رفته و حتی پس از یک دهه، فروش بازی GTA V همچنان بیشتر می‌شود. با اینکه تقریبا هیچ خبر رسمی درباره بازی وجود ندارد، اما اشاراتی به این بازی از گوشه‌وکنار وجود دارند.

بسیاری از این اشارات توسط برایان زامپلا، یک بازیگر رخ داده که مدت زیادی است شایعات درباره حضور او به‌عنوان یکی از دو شخصیت اصلی GTA 6 به گوش می‌رسد. ظاهرا اسم این کاراکتر جیسون بوده و این شخصیت حتی در ویدیوهای فاش شده از بازی هم حضور داشت.

زامپلا در چند ماه گذشته در شبکه‌های مجازی به نقش خود در GTA 6 اشاره می‌کند و اکنون بار دیگر این اتفاق رخ داده است. در یک ویدئوی لایو در اینستاگرام، او در گفت‌وگو با جوزف ال رابینو، فیلم‌بردار سابق راک‌استار بیان کرد که در یک پروژه بزرگ معرفی‌نشده که در میامی رخ می‌دهد و نمی‌تواند از آن حرف بزند، باید «مراحلی» تکمیل کند و ماشین بدزدد. گفته می‌شود شهر تخیلی وایس سیتی که برمبنای میامی طراحی شده محیط بازی GTA 6 است.

به‌تازگی تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار گفت قصد دارد در سال مالی بعدی چندین بازی پیش‌گام عرضه کند که باعث می‌شود درآمد این شرکت به بیش‌از ۸ میلیارد دلار برسد که یک رکورد محسوب می‌شود. همین سبب شد برخی تصور کنند بازی Grand Theft Auto 6 در این بازه عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده