// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

کنار گذاشتن صحنه‌های سینمایی فصلی از بخش چندنفره بازی Halo Infinite

nv سازندگان بازی Halo Infinite تصمیم گرفته‌اند کات‌سین‌های فصلی این اثر را رها کنند و درعوض روی بهبود گیم‌پلی تمرکز کنند.

متاسفانه بازی Halo Infinite کات‌سین‌های فصلی داستان‌محور خود را کنار گذاشته است. این خبر پس از تعدیل عظیم ۳۴۳ اینداستریز در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. در توییتی برایان جرارد، مدیر جامعه این اثر توضیح داد ۳۴۳ تصمیم گرفته است به‌جای توسعه محتوای داستانی جدید برای بخش چندنفره هیلو اینفینیت، روی بهبودهای گیم‌پلی تمرکز بیشتری قرار دهد.

او نوشت: «از آنجایی‌که ما اولویت‌های اصلی خود را اصلاح کردیم و در همین سال منابع درونی خود را عوض کردیم، باید این تصمیم را می‌گرفتیم تا کات‌سین‌های فصلی داستانی را رها کنیم تا فضا برای تیم مقدر شود که بتوانند همچنان روی ویژگی‌ها، محتوا و بهبودهای درخواست شده برای هیلو اینفینیت کار کنند. اتخاذ تصمیم این تغییرات هرگز آسان نیست و ما واقعا از پشتیبانی شما هنگام تلاش تیم سازنده برای ساختن بهترین تجربه ممکن از Halo Infinite سپاسگزاریم».

او اضافه کرد: «با اینکه کار ما هنوز فاصله زیادی تا تمام شدن دارد، فصل چهارم نشانگر یک قدم بزرگ روبه‌جلوی دیگر است و ما نسبت‌به این سفر با جامعه هیلو متعهد هستیم».

ممکن است تغییر منابعی که جرارد از آن سخن گفته مربوط‌به تعدیل‌های صورت‌گرفته در استودیو باشد؛ جایی‌که جوزف استیتن هم از ۳۴۳ جدا شد. با اینکه در برخی پاسخ‌ها به جرارد اهمیت دادن به گیم‌پلی مثبت تلقی شده، اما افرادی‌که از داستان بخش چندنفره Halo Infinite لذت می‌برند ممکن است از این خبر ناامید شوند.

گفتنی است پس از خبر اخراج کارمندان، ۳۴۳ اینداستریز توضیح دهد هیلو و مستر چیف همچنان باقی خواهند ماند و به ساخت هیلو در زمان کنونی و در آینده شامل داستان‌های حماسی، بخش چندنفره و دیگر مواردی که از هیلو اثری عالی می‌سازند، ادامه خواهند داد. گزارش شده 343 در همکاری با Certain Affinity در حال کار روی یک پروژه جدید از هیلو است که با نام رمز Tatanka شناخته می‌شود. موتور ساخت این پروژه هم از موتور داخلی Slipspace به آنریل انجین اپیک گیمز تغییر یافته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده