نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تایید انتشار Frostpunk 2 در نیمه اول سال ۲۰۲۴؛ نمایش گیم‌پلی در پاییز امسال

تیم ۱۱ بیت اعلام کرد بازی Frostpunk 2 برای عرضه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و اولین تریلر گیم‌پلی آن در پاییز امسال نشان داده می‌شود.

بازی Frostpunk 2، جدیدترین اثر استودیو ۱۱ بیت اخیرا در شوکیس پی‌سی گیمینگ امسال به‌طور مختصر نمایش داشت. در آن زمان سازندگان، عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۲۴ میلادی را تایید کرد. حال به نظر می‌رسد طرفدارها نیازی به انتظار کشیدن بسیار طولانی ندارند. چرا که استودیو ۱۱ بیت در جریان کنفرانس اخیر به سرمایه‌گذارها توضیح داد که بازی Frostpunk 2 را طی نیمه اول سال ۲۰۲۴ روی کامپیوترها به‌دست بازیکن‌ها می‌رساند.

علاوه‌بر این، سازندگان یک تریلر گسترده از گیم‌پلی را در پاییز امسال به نمایش می‌گذارند تا طرفداران این سری بتوانند پیشرفت‌های دنباله را نسبت به نسخه اول مشاهده کنند. 11Bit Studios حضور خود در دو رویداد گیمزکام ماه آگست و تور مطبوعاتی ایالات متحده در سپتامبر را تایید کرد. در این موقعیت‌های مشخص‌شده، تیم سازنده فرصت تجربه‌ی بازی به همراه تمام ویژگی‌های جدید را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

بازی Frostpunk 2 حدود ۳۰ سال بعد از روایت داستان نسخه اول را نشان خواهد داد؛ جایی که مردم توانسته‌اند بر بحران سرمای کشنده غلبه کنند و حال اولویت‌های دیگری برای بقا دارند. تاکنون چند تیزر کوتاه از بازی پخش شده است که در آن‌ها می‌توانیم به اهمیت نفت و جنگ بر سر آن پی ببریم. تیم سازنده به بازیکنان اطمینان داده است که داستان دنباله بسیار گسترده‌تر از نسخه اول خواهد بود و بسیاری از انتخاب‌های بازیکن می‌تواند در سرنوشت مردم شهر تأثیرگذار باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Frostpunk 2 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده