نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

نمایش داستان و مبارزه با موجودات افسانه‌ای در تریلر تازه Atlas Fallen

استودیو Deck13 تریلر جدیدی از بازی Atlas Fallen پخش کرد که در آن می‌توانیم نگاهی جامع به داستان و گیم‌پلی داشته باشیم.

شرکت ناشر فوکوس اینترتینمنت و استودیو دک 13 تریلر جدیدی از بازی Atlas Fallen پخش کردند تا نگاهی جامع بر آنچه بازیکنان می‌توانند از گیم‌پلی و داستان انتظار داشته باشند را ارائه دهند. داستان بازی اکشن نقش‌آفرینی Atlas Fallen از جایی شروع می‌شود که بازیکنان در نقش شخصیتی ناشناخته و بدون نام یک دستکش افسانه‌ای را پیدا می‌کنند. درنهایت شخصیت داستان متوجه می‌شود دستکش قدرت کنترل شن‌های بیابان را دارد و می‌توان از آن برای شورش در مقابل خدای خورشید فاسد استفاده کرد.

بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر خلق شخصیت خود با استفاده از انواع آیتم‌های ظاهری، سبک بازی و گیم‌پلی را سفارشی‌سازی کنند. در بازی سه اسلحه به نام‌های Dunecleaver، Sandwhip و Knuckledust در دسترس قرار دارند و امکان اضافه کردن تاثیر و قدرت‌های مختلف به آن‌ها ازطریق بیش از ۱۰۰ سنگ Essence وجود دارد؛ برای مثال استفاده از Timely Crystallization باعث می‌شود دشمنانی که ضربه می‌خورند، منجمد شده یا سرعت آن‌ها کاهش محسوسی داشته باشد.

بازیکنان می‌توانند با کاوش در محیط یا شکست دادن دشمنان، آیتم‌های مختلفی را پیدا کرده و از آن‌ها برای ارتقای هر اسلحه یا سنگ‌های اسانس بهره ببرند. همچنین انواع ست‌های زره افسانه‌ای در بازی گنجانده شده‌اند که پیدا کردن آن‌ها می‌تواند مبارزه دربرابر موجودات غول‌پیکر افسانه‌ای را راحت‌تر کند. علاوه‌براین، سازندگان بازی Atlas Fallen امکان تجربه کوآپ را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند تا شاهد کمبوهای ترکیبی دونفره و سبک جدید بازی باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Atlas Fallen در تاریخ ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی اطلس فالن چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده