نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶

توسعه دنباله Cyberpunk 2077 توسط کارگردان دی‌ال‌سی Phantom Liberty

گیب آماتانجلو، کارگردان بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 تایید کرد توسعه دنباله آن را کارگردانی خواهد کرد.

از زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077، گیب آماتانجلو از شرکت سی‌دی پراجکت رد به‌عنوان نیروی محرکه بهبودهای بازی فعال بوده است و در حال حاضر وظیفه کارگردانی بسته الحاقی Phantom Liberty را بر عهده دارد. اخیرا این توسعه‌دهنده در یک مصاحبه با جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ تایید کرد کاگردانی دنباله سایبرپانک 2077 رل که با نام رمزی Project Orion معرفی شد، بر عهده دارد. این دنباله نه با انجین RED اختصاصی سی‌دی پراجکت، بلکه روی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد.

به نظر می‌رسد آماتانجلو تلاش‌های زیادی را برای بهبود فرهنگ کاری شرکت سی‌دی پراجکت کرده که یکی از آن‌ها افتتاح استودیو در شهر بوستون برای جذب توسعه‌دهندگان باتجربه از ایالات متحده است. در زمان توسعه بازی سایبرپانک 2077، انتقادهای زیادی به سی‌دی پراجکت پیرامون فرهنگ کاری ناسالم و کرانچ شدید کاری انجام شد. با این وجود آماتانجلو تلاش کرده است از وقوع مجدد این اتفاق جلوگیری کند و به آن پایبند باشد. این کارگردان در نظر دارد از عدم کرانچ کاری در تیم توسعه اطمینان یابد و در صورتی که کارمندان بیش از حد استاندارد فعالیت کند، به آن‌ها هشدار خواهد داد.

تصویر هنری جانی سیلورهند و وی در بازی Cyberpunk 2077

جیسون شرایر درباره رویکرد کارگردان دنباله سایبرپانک 2077 افزود: «خوشبختانه در حال حاضر تعادل بین کار و زندگی سالم کارکنان برقرار است. اعضای تیم ممکن است ساعات اضافی کاری را درخواست کنند، اما او فقط تا حدی مشخص به آن‌ها اجازه‌ی کار بیشتر می‌دهد». برخی از کارکنان رده پایین سی‌دی پراجکت در گفت‌وگو با شرایر همین موضوع را تایید کردند، اما در ادامه گفتند که موضوع برقراری تعادل بین کار و زندگی سالم، همچنان یک موضوع پیچیده و دائمی در شرکت به حساب می‌آید.

دنباله‌ی سایبرپانک 2077 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و به نظر می‌رسد هدف توسعه‌دهندگان از عرضه‌ی آن، رساندن مجموعه سایبرپانک به بالاترین حد پتانسیل خود است. با اینکه هنوز جزئیاتی از این پروژه در دست نیست، اما طرفداران این سری می‌توانند در تاریخ ۴ مهر (۲۶ سپتامبر) امسال به تجربه بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 بپردازند. این دی‌ال‌سی تنها روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده