نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

دمو Lies Of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

دموی بازی Lies of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دریافت شده است.

اخیرا استودیو Lies of P نسخه‌ی دمو بازی سولزلایک Lies of P را در اختیار بازیکنان قرار داد و به نظر می‌رسد این دمو توانسته است نزد بازیکنان به محبوبیت بالایی برسد. طبق آمار منتشرشده، این دمو در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار از فروشگاه‌های مختلف دریافت شده است.

از زمان انتشار نسخه‌ی دمو، بازی Lies of P با بازخوردهای مثبتی مواجه شد. این دمو در حال حاضر امتیاز ۴.۳ از ۵ در فروشگاه ایکس باکس دارد و در میان ۱۰۰ بازی برتر فروشگاه استیم جای گرفته است. علاوه‌بر این، Lies of P به بیش از ۱۷۰ هزار بازدید در توییچ رسید و هم‌اکنون یکی از ۱۰ بازی برتر پیش‌خریدشده‌ی فعلی در فروشگاه پلی استیشن به حساب می‌آید.

در یک بیانیه مطبوعاتی، جیوان چوی به‌عنوان کارگردان بازی درباره‌ی بازخوردهای مثبت دمو Lies of P گفت: «تیم سازنده Lies of P سخت کار کرد تا یک دمو را ارائه دهد که انتظارات شما را برآورده کند. دیدن بازخوردهای مثبت خوشحال‌کننده بود. ما مشتاقانه منتظر بازخوردهای آینده حین تجربه دمو هستیم. بنابراین لطفا به تجربه آن ادامه دهید. ما در ۱۹ سپتامبر بهترین تجربه ممکن از Lies of P را عرضه خواهیم کرد».

مبارزه با دشمنان در بازی Lies Of P

نسخه دمو Lies of P هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را ازطریق فروشگاه‌های پلی استیشن، ایکس باکس و استیم دریافت کنند. نسخه نهایی بازی در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده