نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۵

اعلام تاریخ تست سرورهای آنلاین بازی Mortal Kombat 1

شرکت ندررلم تاریخ برگزاری تست سرورهای آنلاین بازی Mortal Kombat 1 را اعلام کرد.

استودیو ندررلم در حساب کاربری توییتر خود تایید کرد تست استرس آنلاین بازی Mortal Kombat 1 به مدت چهار روز از تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) برگزار می‌شود. بازیکنان باید برای شرکت در این تست ثبت‌نام کنند و برای آن به یک حساب برادران وارنر گیمز نیاز خواهند داشت. همچنین ندررلم این تست را به‌صورت عمومی برگزار نمی‌کند؛ از همین رو تضمینی برای قبولی تمام بازیکنان متقاضی وجود ندارد.

تست استرس فقط برای بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس خواهد بود و ندررلم تاکید دارد که یک نسخه بتا نیست. ندررلم در این‌باره توضیح داد: «هدف این است که عمدا روی زیرساخت‌های آنلاین خود فشار بیاوریم تا مشکلات احتمالی را قبل از عرضه بازی شناسایی کنیم».

در ادامه سازنده Mortal Kombat 1 تاکید کرد این تست هیچ ارتباطی با تست بتای بازی در ماه آگست ندارد؛ بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که پیش‌خریدکنندگان بازی بدون گزینش بتوانند در این تست استرس شرکت کنند. همچنین این تست فقط برای بازیکنان مناطق آمریکای شمالی، اروپا، برزیل و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود. از نظر محتوا، بازیکنان می‌توانند در مسابقات آنلاین 1v1شرکت کنند و به‌صورت محدود در تاور کلاسیک با هوش مصنوعی به مبارزه بپردازند.

بازی Mortal Kombat 1 قرار اس در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی مورتال کامبت 1 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده