نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴

اعلام تاریخ انتشار بازی The Lara Croft Collection برای نینتندو سوییچ

شرکت Feral Interactive با پخش یک تریلر تازه از تاریخ انتشار بازی The Lara Croft Collection برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Feral Interactive از انتشار بازی The Lara Croft Collection برای کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ ۸ تیر (۲۹ ژوئن) خبر داده است. شرکت فرال اینتراکتیو درکنار این اطلاعیه تریلر جدیدی از این کالکشن را نیز پخش کرده است که شما می‌توانید در ادامه مطلب به تماشای آن بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها درحال‌حاضر می‌توانند بازی لارا کرافت کالکشن را در فروشگاه Nintendo eShop پیش خرید کنند که با برچسب قیمتی ۲۴.۹۹ دلار در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است. بازی The Lara Croft Collection شامل بازی Lara Croft and the Guardian of Light و بازی Lara Croft and the Temple of Osiris می‌شود. گیمرها می‌توانند هر دو بازی این کالکشن را به‌صورت کو-آپ یا تا سقف ۴ بازیکن به‌شکل لوکال مولتی‌پلیر تجربه کنند.

در گذشته سازمان ESRB با رده‌بندی سنی بازی The Lara Croft Collection برای نینتندو سوییچ به راه‌یابی این کالکشن به کنسول هیبریدی نینتندو اشاره کرد. شرکت‌های کریستال داینامیکس و فرال اینتراکتیو در سال ۲۰۲۱ از برنامه خود برای انتشار این دو بازی Lara Croft برای نینتندو سوییچ پرده برداشتند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده