نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱

قرارگیری Starfield و Cyberpunk 2077 در میان پرفروش‌ترین بازی‌های استیم

نمایش‌های اخیر بازی‌های نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 و Starfield باعث افزایش قابل‌توجه فروش آن‌ها در استیم شده است.

در روزهای گذشته شاهد نمایش تأثیربرانگیز تعدادی از بازی‌ها در چندین رویداد بزرگ بودیم که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به Starfield و Cyberpunk 2077 اشاره کرد. بازی ماورای فضایی بتسدا با تریلر گیم‌پلی جامع و بسته الحاقی Phantom Liberty استودیو سی‌دی پراجکت رد با نوید ارائه بهبودهای اساسی، توجه گیمرهای زیادی را جلب کردند.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که افزایش استقبال بازیکن‌ها از بازی Starfield و بازی Cyberpunk 2077 روی پیش‌فروش آن‌ها نیز تأثیر به‌سزایی داشته است. بازی‌های استارفیلد و سایبرپانک ۲۰۷۷ پس از نمایش در رویدادهای اخیر در صدر جدول پرفروش‌ترین آثار استیم یا همان حوالی قرار گرفتند. افزون‌براین بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 نیز در میان برترین آثار استیم در زمینه فروش جا خوش کرده است.

بازی Starfield و بسته الحاقی Phantom Liberty هر دو در ماه سپتامبر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند؛ بنابراین هیجان گیمرها برای تجربه آن‌ها کماکان روبه افزایش است. نظر به اینکه هر دو بازی منحصرا برای سیستم‌های نسل فعلی منتشر می‌شوند، باید دید که چگونه از سخت‌افزار قدرتمندی استفاده می‌کنند که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده