نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۶

انتشار تریلر سینمایی بازی Frostpunk 2

به‌تازگی استودیو بازی‌سازی 11 بیت تریلر سینمایی جدیدی را از دنباله بازی Frostpunk منتشر کرده است.

حدود دو سال از زمان معرفی رسمی بازی 2 Frostpunk می‌گذرد. نسخه اول این اثر در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و با نظر مثبت منتقدان مواجه شد. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، توسعه‌دهندگان این اثر به‌تازگی یک تریلر سینمایی را از این اثر پسا آخرالزمانی در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند. همچنین 11 بیت اعلام کرد که بازی 2 Frostpunk در سال ۲۰۲۴ ازطریق پلتفرم‌های استیم، اپیک گیمز و GOG برای پی سی منتشر خواهد شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

روایت قصه بازی Frostpunk 2 حدود ۳۰ سال پس از غرق شدن جهان در ناامیدی رخ داده و شهر پیشرفت قابل توجهی داشته است. با‌این حال مردم شهر با عادت به شرایط موجود، جاه‌طلب‌تر شده و به‌دنبال اهداف جدیدی و در تلاش برای استخراج نفت هستند. سازندگان اعلام کرده‌اند که دنباله بازی فراست پانک ۲ تجربه‌ای بهتر و فراتر از نسخه اول را برای بازیکنان خلق خواهد کرد. انتخاب‌های مختلفی برای انجام‌دادن وجود دارد. این امر آینده شهر را شکل خواهد داد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از بازی دارید؟ آیا نسخه اول را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده