// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲

دمو بازی Final Fantasy 16 منتشر شد

با اعلام نائوکی یوشیدا، همین الان می‌توانید دموی بازی Final Fantasy 16 را تجربه کنید.

شب گذشته و در جریان لایو استریم مربوط‌به جشن قبل از عرضه‌ی Final Fantasy 16، نائوکی یوشیدا، تهیه کننده‌ی بازی رسما اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) دموی جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی فاینال فانتزی، دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. در همین راستا، اگر از دارندگان پلی استیشن 5 هستید، همین الان با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن می‌توانید دموی بازی Final Fantasy 16 را دانلود و آن را تجربه کنید.

مطابق انتظار، دموی بازی شامل دو ساعت ابتدایی بازی یا همان بخش Prologue می‌شود. در ابتدای دمو، یک میان پرده‌ی نسبتا طولانی هم وجود دارد که به معرفی دنیای بازی و داستان شخصیت کلیو (Clive) می‌پردازد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که امکان انتقال سیو دمو به بازی اصلی هم وجود دارد؛ بااین‌حال، بعد از به اتمام رساندن پرولوگ، یک بتل دمو دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد که این بخش به بازی اصلی منتقل نمی‌شود.

با تجربه‌ی دمو Final Fantasy 16، علاوه‌بر آشنایی با نحوه‌ی مبارزه‌ی شخصیت کلیو و قابلیت‌های او، می‌توانید از جهان بازی شناخت پیدا کنید.

بازی Final Fantasy 16 ده روز دیگر و در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیرماه) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در پایان، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هیچ‌گونه به‌روزرسانی روز اول برای بازی منتشر نمی‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده