// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰

رونمایی از نسخه دیلاکس بازی Lies of P

به‌تازگی از نسخه دیجیتال دیلاکس بازی Lies of P رونمایی شده که شامل سه روز دسترسی زودتر از موعد به بازی هم می‌شود.

به‌تازگی استودیو NEOWIZ تریلری جدید برای Lies of P منتشر کرده بود که در آن تاریخ عرضه بازی برای ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) را هم تایید کرد. درکنار نسخه استاندارد، یک نسخه دیجیتال هم قابل پیش-خرید است. این نسخه شامل یک جعبه کالکتور شبیه یک کتاب قطور، استیل‌بوک، آرت‌بوک با جلد سخت، لباس و عینک مجموعه ونیگنی بزرگ و یک ماسک درون بازی است که توسط افرادی‌که برای فستیوال آماده می‌شوند، پوشیده خواهد شد.

البته مزیت اصلی این نسخه ۷۲ ساعت دسترسی زودتر است و دارندگان نسخه دیلاکس می‌توانند از روز ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) بازی را تجربه کنند. پیش-خرید هر نسخه از بازی اجازه دسترسی به مجموعه لباس عروسک بدجنس را می‌دهد که باعث خواهد شد پینوکیو شبیه الهام کتاب داستانش باشد. آیا با پوشیدن این لباس دروغگویی راحت‌تر خواهد شد؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

نسخه دیجیتال دیلاکس بازی Lies of P

بازی Lies of P قرار است برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یک دموی رایگان روی تمامی پلتفرم‌ها انتشار یافته که دو چپتر اول بازی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این دمو شامل چندین ساعت گیم‌پلی و دسترسی‌به هتل کرات و بخش Hub بود و چند باس فایت و کاراکتر هم در آن حاضر هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده