نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۹

کناره‌گیری سونی از نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳

شرکت سونی همانند سال گذشته در نمایشگاه Gamescom 2023 غایب خواهد بود که برای برگزاری در ماه اوت در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که در اوایل سال جاری تأیید شد، نمایشگاه Gamescom 2023 در ماه اوت در شهر کلن کشور آلمان برگزار می‌شود. با اینکه در میانه برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های تابستانی قرار داریم و هنوز منتظر رویدادهایی نظیر Ubisoft Forward و Xbox Games Showcase هستیم، جزئیاتی از گیمزکام ۲۰۲۳ در اختیار طرفدارها قرار گرفته است.

به‌تازگی رسانه آلمانی GamesMarkt گزارش داد که شرکت Sony در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳ حضور نخواهد داشت. این رسانه می‌گوید که سونی با انتشار یک بیانیه تازه تأیید کرده است که همانند سال گذشته از شرکت در این نمایشگاه صرف‌نظر می‌کند. البته کناره‌گیری شرکت سونی از این نمایشگاه باتوجه‌به برگزاری رویداد PlayStation Showcase در ماه می و حضور سونی در رویداد Summer Game Fest اخیر چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

هنوز معلوم نیست که کدام یک از شرکت‌ها در گیمزکام ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت، اما در ماه آوریل تأیید شد که نینتندو در این رویداد شرکت خواهد کرد. این نمایشگاه کارش را با افتتاحیه Gamescom Opening Night Live در تاریخ ۲۹ مرداد (۲۲ اوت) آغاز می‌کند و رویداد اصلی در بازه زمانی ۱ تا ۵ شهریور (۲۳ تا ۲۷ اوت) برگزار می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده