// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۸

معرفی تصادفی ریمیک Persona 3 و بازی جدید پرسونا 5 توسط اتلوس در اینستاگرام

شرکت اتلوس به‌اشتباه تریلر ریمیک Persona 3 و بازی Persona 5 Tactica را دو روز قبل از شوکیس ایکس باکس، روی اینستاگرام پخش کرد؛ هرچند این ویدئوها به‌سرعت حذف شدند.

آن‌گونه‌که چند کاربر توییتر گزارش داده‌اند، اکانت اینستاگرام رسمی atlus_west روز پنج‌شنبه دو تریلر از بازی‌های مجموعه پرسونا منتشر کرد؛ هرچند این دو ویدئو سریعا پاک شدند. البته برخی افراد موفق‌به ضبط این تریلرها شدند و اکنون این ویدئوها در فضای مجازی پخش شده‌اند. این دو تریلر برای بازی Persona 3 Reload (ریمیک پرسونا ۳) و یک بازی جدید دیگر با نام Persona 5 Tactica است.

در انتهای تریلر این دو بازی، عبارت عرضه برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی به چشم می‌خورد. همچنین اظهار شده هر دو بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهند گرفت. چون در تریلر اشاره‌ای به پلی استیشن و نینتندو سوییچ نشده است، پس این دو اثر یا انحصاری ایکس باکس هستند یا قرار بوده در شوکیس ایکس باکس نمایش داده شوند، اما زودتر از موعد و به‌اشتباه پخش شده‌اند.

تصویر لورفته بازی Persona 3 Reload

تصویر لورفته بازی Persona 5 Tactica

انتظار می‌رود هر دو تریلر دوباره در شوکیس ایکس باکس پخش شوند. پیش‌تر و در ماه آوریل ویدئوهایی از ریمیک دو بازی پرسونا ۳ و Jet Set Radio فاش شده بودند. یک کاربر توییتر ویدئویی منتشر کرد که یوکاری از پرسونا ۳ در حال پرتاب تیرهای جادویی را نشان می‌داد و جزئیات این ویدئو از بازی اصلی بیشتر بود. سپس یک ویدئو پیش‌نمایش اولیه از بازی Sonic Frontiers پخش شد و بعد کلیپی پنج ثانیه‌ای منتشر شد که بیت از جت ست رادیو را در حال رقص به‌تصویر می‌کشید. عبارتی در گوشه ویدئو بود که نوشته بود «ویدئو از بازی در حال توسعه».

در همان زمان وبسایت Gematsu ادعا کرده بود ویدئوی پرسونا تاحدی واقعی است: «با اینکه نمی‌توانیم خود ویدئو را تایید کنیم، Gematsu متوجه شده یک ریمیک از Persona 3 برای چندین سال در اتلوس در دست توسعه قرار داشته است». همچنین کاربر توییتر MbKKssTBhz5 وبسایتی با نام p3re.jp را یافت که توسط ارائه‌دهنده دامین یکسان با وبسایت رسمی پرسونا ۵ رویال ثبت شده بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده