// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴

سونی سالگرد بیست سالگی مجموعه Siren را جشن خواهد گرفت

شرکت سونی قصد دارد سالگرد بیست سالگی مجموعه قدیمی و ترسناک Siren را جشن بگیرد و همین باعث شده طرفدارها امیدوار به بازگشت مجدد سری باشند.

طرفداران قدیمی پلی استیشن مجموعه Siren را به‌خاطر دارند؛ مجموعه‌ای که توسط Project Siren، یکی از زیرمجموعه‌های استودیو ژاپن ساخته شده بود و سه بازی ‌ترس‌و‌بقا را توسعه داد. اکنون شرکت سونی قصد دارد سالگرد ۲۰ سالگی این سری قدیمی را جشن بگیرد و همین امر باعث شده طرفداران به احیای مجدد سایرن امیدوار باشند.

اکانت توییتر پلی استیشن ژاپن با انتشار تصاویر زیر نوشت: «امسال بیستمین سالگرد عرضه Siren روی پلی استیشن است. برای جشن گرفتن این سالگرد، دو مراسم در تابستان برگزار خواهند شد»:

  • SIREN in NAMJATOWN Utage از ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) تا ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر)
  • Isekai Iri Expo SIREN 20th ANNIVERSARY از ۱۲ تا ۱۴ مرداد (۳ تا ۵ اوت)

بازی Siren اصلی در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی روی PS2 عرضه شده بود و داستان ۱۰ بازمانده‌ی یک حادثه فراطبیعی در روستاهای ژاپن را روایت می‌کند. ابتدا تصور می‌شد این حادثه یک زلزله بوده، اما اکثریت مردم به عارضه‌ای آلوده شدند که سبب می‌شد از چشمان آن‌ها خون بچکد، تقریبا نامیرا شوند و به‌دنبال خون افراد سالم باشند. سپس بازی به مسائل معنوی می‌پرداخت و ادیان مسیحیت و بودایی شینتو درکنار هیولاهایی به‌نام شیبیتو هم در اتفاقات داستانی دخیل بودند.

آیا شما آثار مجموعه Siren را تجربه کرده‌اید؟ دوست دارید این سری قدیمی دوباره احیا شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده