نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۳

تریلر گیم پلی بازی Banishers: Ghosts of New Eden

دونت ناد و فوکوس در جریان سامر گیم فست ۲۰۲۳ اولین تریلر گیم‌پلی بازی Banishers Ghosts of New Eden را منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر گیم‌پلی بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شده است. دونت ناد و فوکوس در جریان سامر گیم فست ۲۰۲۳ تریلر این بازی اکشن نقش‌آفرینی را منتشر کرده‌اند که در طول آن متوجه می‌شویم که بازیکن می‌تواند کنترل هر دو شخصیت اصلی بازی را بر عهده داشته باشند که هر شخصیت توانایی و قابلیت متفاوتی دارند. بازی Banishers: Ghosts of New Eden که در سال ۱۶۹۵ میلادی و در آمریکای شمالی جریان دارد، بازیکنان در نقش دو روح با نام‌های Antea Duarte و Red mac Raith در دنیای مردگان وظیفه دارند تا از جهان در مقابل ارواح شیطانی دفاع کنند.

همانند دیگر بازی های استودیوی دونت‌ناد، انتخاب و تصمیمات بازیکنان نقش مهمی در داستان و سرنوشت شخصیت‌های بازی خواهد داشت. بازیکنان توانایی استفاده از سلاح‌های گرم متنوع و نیروهای جادویی و ماورایی برای نابودی تهدیدات این دنیای مرموز را نیز خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Banishers: Ghosts of New Eden را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است در پایان سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده