نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

اعلام تاریخ انتشار بازی Spider-Man 2

برایان اینتیهار، کارگردان خلاق بازی Marvel's Spider-Man 2 ضمن حضور درکنار جف کیلی در رویداد Summer Game Fest 2023، از تاریخ عرضه بازی Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

کارگردان خلاق بازی Spider-Man 2 از استودیوی اینسامنیاک گیمز با حضور در استیج مراسم Summer Game Fest 2023 ضمن ارائه اطلاعات جدیدی از داستان و شخصیت‌های بازی، تاریخ عرضه این بازی را به‌صورت رسمی اعلام کرد. این خبر ازطریق نمایش یک تیزر کوتاه چند ثانیه‌ای اعلام شد که تنها شامل تاریخ عرضه بازی Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر) است. بنابراین باید تا آخر تابستان منتظر عرضه جدیدترین بازی مرد عنکبوتی PS5 باشیم. این بازی منحصراً برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

برایان درباره شخصیت‌های بازی Spider-Man 2 اعلام کرد که کاراکتر ونوم در این بازی یک داستان کاملا اورجینال داشته و خبری از شخصیت ادی براک نخواهد بود. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود تایید کرد که باید انتظار ویلن‌های بیشتری را در داستان بازی داشته باشیم. از دیگر جزئیاتی که درباره بازی Spider-Man 2 به آن اشاره شد، باید به دو برابر شدن مساحت لوکیشن بازی در مناطق منهتن، کوئینز و دیگر نقاط نیویورک اشاره کرد. در این گفت‌وگو تصاویر هنری متعددی از بازی Marvel's Spider-Man 2 به نمایش گذاشته شد که تصویر روی جلد بازی نیز جزئی از آن‌ها بود.

تصویر هنری از بازی Marvel's Spider-Man 2

اخیراً ویدیو مفصلی از گیم‌پلی بازی اسپایدرمن 2 به نمایش گذاشته شده بود که در جریان این تریلر شاهد پیتر پارکری هستیم که با ظاهر ونوم مشغول نابودی دشمنان خود است. مهارت‌های پیتر پارکر در قالب ونوم، متفاوت و منحصربه‌فرد بوده تا کاربر بتواند تجربه‌ی متنوعی را نسبت به ظاهر اصلی وی، کسب کند. در ادامه تریلر، به‌خاطر ساختار مرحله‌ای که مشاهده می‌کنیم، بازیکن هدایت مایلز مورالز را برعهده می‌گیرد. ازاین‌رو مراحلی را مشاهده می‌کنیم که به شما اجازه می‌دهد در قالب پیتر پارکر و مایلز مورالز تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را کسب کنید.

همچنین استودیو Insomniac Games تأیید کرده که بازی Marvel’s Spider-Man 2 دارای کو-آپ نخواهد بود و درعوض کاملا روی یک «ماجراجویی حماسی تک‌نفره» تمرکز خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده