نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹

اعلام زمان عرضه Early Access بازی Witchfire با نمایش تریلر گیم پلی بازی

در جریان رویداد Summer Game Fest 2023 تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Witchfire به نمایش گذاشته شده و تاریخ آغاز دسترسی اولیه (Early Access) این بازی اعلام شد. 

مطابق وعده برگزارکنندگان رویداد Summer Game Fest 2023، مراسم امسال میزبان بازی‌های بزرگ متعددی است که بازی ماجراجویی و شوتر اول شخص Witchfire نیز یکی از آن‌ها است. استودیو The Astronauts دقایقی پیش تریلر گیم‌پلی این بازی اکشن را منتشر کرد که در طول آن شاهد نمایش مبارزات با دشمن‌های مختلف و محیط‌های متفاوت بودیم و وعده یک بازی شوتر اول شخص سرعتی را به طرفداران می‌دهد. همچنین در انتهای ویدیو تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۹ شهریور ۱۴۰۲) به عنوان زمان شروع دسترسی بازیکنان به نسخه Early Access بازی اعلام شد. 

در ادامه می‌توانید به تریلر گیم پلی جدید این بازی در Summer Game Fest 2023 نگاهی داشته باشید: 

دانلود از آپارات 

استودیو The Astronauts که پیش از این سابقه ساخت بازی The Vanishing of Ethan Carter را در کارنامه دارد، در گیم اواردز ۲۰۱۷ برای اولین‌بار ساخت بازی Witchfire را تایید کرد که این بازی سال‌ها در دست ساخت است و علاوه‌بر ساخت بازی، وظیفه انتشار آن را نیز بر عهده دارد. همچنین بازی Witchfire فعلا قرار است تنها برای کامپیوتر عرضه شود و همچنین روی پی سی فعلا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است. 

در انتها نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده