// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۸

تایید فصل ۶ بازی Battlefield 2042

یکی از کارمندان استودیو دایس تایید کرد بازی Battlefield 2042 فصل ششم هم خواهد داشت و کار استودیو با این بازی تمام نشده است.

با تایید یکی از سازندگان بازی Battlefield 2042، قرار است فصل ششم این بازی هم عرضه شود. کوین جانسون، مدیر جامعه استودیو دایس همزمان با عرضه فصل ۵ بازی نام‌برده در امروز، در توییتر اعلام کرد به‌طور رسمی فصل ششم بازی هم در دست ساخت قرار دارد. البته طبیعتا هنوز اطلاعات مهمی از این محتوای جدید در دست نیست.

جانسون نوشت: «کار ما هنوز تمام نشده است. فصل ششم بتلفیلد ۲۰۴۲ در راه است و اطلاعات تکمیلی بعدا اعلام خواهد شد. اکنون تمرکز روی ارائه یک فصل قدرتمند دیگر با سیزن ۵ به‌نام New Dawn است. اگر نمی‌دانستید، فصل پنجم امروز چهارشنبه، ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) عرضه شده است».

سیزن ششم بازی Battlefield 2042

همان‌طور که اشاره شد، فصل پنجم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ امروز انتشار یافته و شامل یک نقشه جدید براساس تاسیسات صنعتی درکنار اسلحه‌ها و گجت‌های جدید و رفع مشکلات و برخی بهبودها است.

بازی Battlefield 2042 در نوامبر ۲۰۲۱ توسط شرکت الکترونیک آرتز برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شد. در زمان انتشار، بازی به‌خاطر باگ‌های زیاد و کمبود محتوا با انتقاد شدید رو‌به‌رو شد و ماه قبل استودیو دایس تایید کرد بازی در زمان عرضه شانس زیادی برای عالی بودن نداشت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده