نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

کناره‌گیری احتمالی بایوور از پشتیبانی بازی Star Wars: The Old Republic

گزارش جدید IGN نشان می‌دهد که شرکت EA وظیفه‌ی پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic طی سال‌های آتی را به یک استودیوی تردپارتی می‌سپارد.

با اینکه بازی چندنفره و آنلاین Star Wars: The Old Republic در سال ۲۰۱۱ شروع آن‌چنان موفقی نداشت، اما شرکت بایوور در ادامه پشتیبانی قدرتمندی برای این اثر نقش‌آفرینی و MMO ارائه کرد تا درنهایت جامعه بزرگی از طرفداران را به آن جذب کند. حال به نظر می‌رسد پس از چند سال پشتیبانی، بایوور آماده است تا از زیر بار مسئولیت پشتیبانی این بازی خارج شود.

طبق گزارشی که توسط IGN منتشر شده است، بایوور تمایل دارد تمام تمرکز تیم‌های توسعه خود را روی ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی قرار دهد. این شرکت در حال حاضر دو پروژه Dragon Age: Dreadwolf و نسخه بعدی Mass Effect را در دست تولید دارد. برای این منظور، بایوور و الکترونیک آرتز تصمیم گرفته‌اند پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic را به یک استودیوی تردپارتی واگذار کنند.

طبق این گزارش، EA در آستانه توافق با توسعه‌دهنده بازی‌های Ultima Online و Dark Age of Camelot یعنی استودیو Broadsword Online است. درحالی‌که EA قصد دارد به پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic ادامه دهد، این کار توسط استودیو Broadsword انجام خواهد شد.

مبارزات نفسگیر در بازی Star Wars: The Old Republic

در ادامه گزارش IGN بیان می‌کند یک تیم حدودا ۸۰ نفری بایوور مشغول پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic بوده‌اند که نیمی از آن‌ها برای ادامه فعالیت خود به استودیو Broadsword Online انتقال می‌یابند. از میان کارمندان باقیمانده، برخی از افراد برگزیده می‌توانند در بخش‌های دیگر EA مشغول به کار شوند و گروه دیگر نیز اخراج خواهند شد.

در حال حاضر هیچکدام از شرکت‌های EA و بایوور به تایید این گزارش نپرداخته‌اند. در مورد پروژه‌های در حال تولید بایوور می‌توان گفت که در اکتبر گذشته تایید شد روند توسعه Dragon Age: Dreadwolf به خوبی پیش می‌رود و کاملا از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. بااین‌حال EA اعلام کرد که این بازی زودتر از آوریل ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد. در همین حال به‌طور رسمی تایید شد که توسعه Mass Effect بعدی از سال ۲۰۲۰ شروع شده است. با این وجود بایوور هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون این بازی را با هواداران به اشتراک نگذاشته است.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده