// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۱

عدم وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی Phantom Blade Zero

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Phantom Blade Zero منتشر شده است؛ از جمله نبود خرید درون‌برنامه‌ای در این ویدیوگیم.

بازی Phantom Blade Zero، یکی از آثار اکشن پلی استیشن 5 در شوکیس پلی استیشن نمایشی چشم‌نواز داشت و توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد. اکنون اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده که بسته به دیدگاه شما، می‌تواند این اثر را حتی دلچسب‌تر کند. جزئیات جدید Phantom Blade Zero توسط سازندگان در سرور پرسش‌وپاسخ دیسکورد بازی تایید شده‌اند؛ ازجمله اینکه بازی دارای ریزپرداخت‌ها نخواهد بود.

هر اسلحه مجموعه حرکات خاص خود را خواهد داشت که شامل کمبوها و تکنیک‌هایی برای یاد گرفتن هم می‌شود. همان‌طور که دور از انتظار نبود، سبک گیم‌پلی انقلابی و فراگیر استودیو فرام سافتور هم منبع الهامی برای سازندگان این ویدیوگیم است. هرچند هدف Phantom Blade Zero این است که مبارزه با دشمنان بیش از حد سخت نباشد. می‌توان این سبک را شبیه مکانیزم‌های بازی Star Wars Jedi: Survivor دانست که البته ذر نوع خود جذاب است.

هنوز سوالاتی درباره بازی باقی مانده است و شاید دیدن یک نمایش گیم‌پلی تدوین‌نشده از آن جذاب باشد. در هر حالت تماشای چنین مبارزات جذابی می‌تواند باعث شگفتی اکثر افراد شود. هرچند باید ببینیم بازی درنهایت چه عملکردی خواهد داشت.

نظر شما درباره اطلاعات جدید بازی Phantom Blade Zero چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده