نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

تایید توسعه دو بسته الحاقی برای بازی Diablo 4

مدیر مجموعه دیابلو تایید کرد هم‌اکنون دو بسته الحاقی برای بازی Diablo 4 در حال توسعه قرار دارند.

بازی Diablo 4 هم‌اکنون به‌صورت سراسری در دسترس بازیکنان قرار گرفته است تا مجموعه‌ای از محتوای فوق‌العاده را به بازیکنان ارائه دهد. به مانند سایر آثار نقش‌آفرینی، شرکت بلیزارد با توسعه و انتشار محتوای پس از عرضه در قالب سیزن‌ها، بتل پس و بسته‌های الحاقی تا چند سال از بازی Diablo 4 پشتیبانی خواهد کرد.

درحالی‌که محتوای گسترده‌ای در قالب فصل‌ها به بازی Diablo 4 اضافه خواهند شد اما بلیزارد قبلا تایید کرده است که این محتوا شامل کمپین داستانی اضافه نخواهد بود و گسترش داستان بازی در قالب DLC انجام می‌گیرد؛ از همین رو بسیاری از بازیکنان تمایل به دریافت جزئیات بیشتر پیرامون توسعه بسته‌های الحاقی دارند. در همین راستا راد فرگوسن، مدیر مجموعه دیابلو، در مصاحبه‌ای قبل از عرضه سراسری بازی تایید کرد بلیزارد هم‌اکنون درکنار توسعه محتوای دو فصل اول دیابلو 4، تولید دو بسته الحاقی آینده را پیش می‌برد.

فرگوسن در این‌باره توضیح داد: «همان‌طور که اینجا نشسته‌ام، ما برای عرضه بازی اصلی در سراسر جهان آماده می‌شویم. ما هم‌اکنون در حال اتمام روند ساخت فصل اول و پیش بردن تولید فصل دوم هستیم. همچنین در حال حاضر روی توسعه اولین بسته الحاقی کار می‌کنیم و به‌تازگی ساخت DLC دوم را شروع کرده‌ایم. در حال حاضر همه این فرآیندهای تولید همزمان پیش می‌روند و ما حتی بازی اصلی را منتشر نکرده‌ایم».

باتوجه‌به اینکه بازی Diablo 4 به‌تازگی در دسترس تمام خریداران قرار گرفته است، احتمالا مدتی طول بکشد که بلیزارد در مورد بسته‌های الحاقی آن اطلاعاتی را به اشتراک گذارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده