نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸

فروش Dead Cells به ۱۰ میلیون نسخه رسید؛ انتشار بسته‌های الحاقی بیشتر برای بازی تا سال ۲۰۲۵

استودیوهای Motion Twin و Evil Empire از عبور میزان فروش بازی Dead Cells از مرز ۱۰ میلیون نسخه خبر دادند.

بازی Dead Cells یکی از محبوب‌ترین آثار دوبعدی روگ-لایت طول تاریخ به‌حساب می‌آید که این موضوع باتوجه‌به کیفیت محصول به‌هیچ‌وجه جای تعجب ندارد. اکنون استودیوهای Motion Twin و Evil Empire به‌عنوان توسعه‌دهندگان Dead Cells اعلام کردند که این بازی از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ تاکنون درمجموع بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این میزان فروش برای یک بازی مستقل دستاوردی شگرف است.

دستیابی به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای یک نقطه عطف بزرگ به‌شمار می‌آید، اما به‌هیچ‌وجه به این معنا نیست که بازی Dead Cells به این زودی‌ها کنار گذاشته می‌شود. همان‌طور که در بیانیه مطبوعاتی اعلام شد، استودیو ایول امپایر مشغول توسعه بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی جدیدی بوده است که تا سال ۲۰۲۵ برای بازی منتشر خواهند شد.

ایول امپایر یک استودیو متشکل از توسعه‌دهندگان سابق موشن توئین است که از سال ۲۰۱۹ وظیفه توسعه محتویات اضافی برای Dead Cells را برعهده گرفت و از آن زمان با همکاری استودیو Motion Twin روی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی بازی کار می‌کند. بسته گسترش‌دهنده Return to Castlevania به‌عنوان جدیدترین بسته الحاقی بازی دد سلز پس از انتشار در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ (۶ مارس ۲۰۲۳) به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده