// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

بازی The Lords of the Fallen در مراسم Future Games Show حاضر خواهد بود

در جریان شوکیس تابستانه Future Games Show، بازی The Lords of the Fallen نمایشی جدید خواهد داشت.

با اعلام رسمی اکانت توییتر Future Games Show، شرکت CI Games در این شوکیس تابستانه نمایشی جدیدی از بازی The Lords of the Fallen را ارائه خواهد داد. طرفداران می‌توانند منتظر باشند تا اطلاعات بیشتری درباره قلمروهای موازی اکسیوم و آمبرال کسب کنند و درعین‌حال شاهد مبارزات با باس‌های غول‌پیکر حاضر در بازی باشند.

بازی The Lords of the Fallen هم‌اکنون در حال توسعه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است و قرار است در روز ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) منتشر شود. این بازی راهی طولانی را سپری کرده است.

ابتدا استودیو Defiant تقریبا به‌مدت یک سال در حال کار روی این دنباله بود، اما سی‌آی گیمز این قرارداد را لغو کرد. زیرا کار آن‌ها را نامساعد خوانده بود. سپس در سال ۲۰۲۰ کار توسعه بازی به Hexworks سپرده شد و از آن زمان این ویدئوگیم با موتور آنریل انجین ۵ در حال ساخت است.

نسخه کالکتور بازی The Lords of the Fallen

افزودنی است این اثر یک نسخه کالکتور هم دریافت خواهد کرد که شامل نسخه دیلاکس بازی با استیل‌بوک، کلاس Dark Crusader در شروع کار، یک آرت بوک ۱۰۰ صفحه‌ای، پوستر دوطرفه و مجموعه کارت‌های هنری، موسیقی‌های بازی به‌صورت دیجیتال، نمایشگر مدل سه‌بعدی، یک جعبه نمایش فلزی و اکشن فیگور ۱۹ سانتی‌متری Crusader خواهد بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده