// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷

عدم پخش تریلرهای کاملا سینمایی از بازی های مایکروسافت در شوکیس ایکس باکس

مایکروسافت قول داده است در شوکیس ایکس باکس از آثار فرست-پارتی خود تریلرهای کاملا سینمایی نمایش نخواهد داد.

مایکروسافت به طرفداران ایکس باکس گفته است در شوکیس پیش‌رو از بازی‌های فرست-پارتی خو تریلرهای کاملا سینمایی نمایش نخواهد داد. آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس باکس در توییتی نوشت: «هیچکدام از بازی‌های فرست-پارتی ما در نمایش تریلر کاملا سینمایی نخواهند داشت. همه چیز یا تریلر درون بازی یا نمایش In-Engine یا نمایش درون بازی با برخی از صحنه‌های سینمایی‌ها است. هرکدام از تریلرها برچسب خواهند داشت؛ پس خوشبختانه برای طرفداران واضح خواهد بود [چه نوع نمایشی است]».

بینندگان شوکیس‌های سونی و مایکروسافت را به‌خاطر کمبود نمایش از گیم‌پلی مورد انتقاد قرار داده بودند؛ برای مثال شوکیس اخیر پلی استیشن در ماه خرداد با انتقادات زیادی مواجه شد که در بیشتر تریلرهای آن شاهد نمایش‌های سینمایی بودیم.

بازی Senua's Saga: Hellblade II ایکس باکس

گرینبرگ مشخص کرده است شوکیس ایکس باکس و دایرکت استارفیلد تقریبا دو ساعت طول خواهد کشید و تنها بازی‌های ویدیویی در آن حاضر خواهند بود: «می‌توانم تایید کنم هیچ تریلر فیلم یا سریالی در نمایش ما وجود نخواهند داشت». او همچنین افزود مایکروسافت برای مراسم ماه خرداد، تنها بازی‌هایی با تاریخ عرضه در ۱۲ ماه آینده را نشان نخواهد داد.

این اتفاق در تضاد با مراسم سال گذشته است که در آن مایکروسافت ادعا کرد تمامی آثار در طی ۱۲ ماه آینده قابل بازی خواهد بود. هرچند این وعده کاملا عملی نشد و شاید واضح‌ترین مثال آن، بازی Hollow Knight: Silksong است. شوکیس ایکس باکس ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه، ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد و بلافاصله شاهد نمایشی مفصل از بازی استارفیلد خواهیم بود.

باتوجه‌به انتظارات بالا از مایکروسافت، می‌توان امیدوار بود بازی‌هایی مثل Avowed از استودیو آبسیدین و Hellblade 2 از نینجا تئوری در مراسم حاضر باشند. همچنین مایکروسافت اخیرا به نمایش احتمالی از بازی Fable استودیو پلی‌گراند هم اشاره کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده