نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸

پاداش پلی استیشن پلاس پریمیوم سه ماهه در چالش جدید Sackboy: A Big Adventure

بازیکنان پلی استیشن 5 می‌توانند با شرکت در چالش اسپیدران Sackboy: A Big Adventure، سه ماه اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم جایزه بگیرند.

طرفداران سری Sackboy که با لقب Sackheads شناخته می‌شوند، تاکنون فرصت زیادی برای نشان دادن برتری و توانمندی‌های خود در بازی Sackboy: A Big Adventure نداشته‌اند. حال به نظر می‌رسد تیم سومو دیجیتال رویداد خاصی را برای این دسته از افراد که خود را برترین بازیکن Sackboy می‌دانند، در نظر گرفته است تا مهارت‌های خود را در رقابت با دیگران به چالش بکشند.

این رویداد Knit Speedrun نام دارد و از تاریخ ۳ تیر (۲۴ ژوئن) امسال به مدت دو روز برگزار خواهد شد. بازیکنانی که در بازی Sackboy: A Big Adventure مهارت بالایی دارند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و اگر موفق شدند نام خود را در فهرست ۵۰۰ بازیکن برتر اسپیدران قرار دهند، اشتراک سه‌ماهه پلی استیشن پلاس پریمیوم را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

علاوه‌بر این، بازی Sackboy: A Big Adventure میزبان یک سری پنج دوره‌ای از رویدادهای چالشی بین ژوئن ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ خواهد بود که هر کدام پاداش‌های تزئینی متفاوتی را به همراه دارند. هدف بازیکنان در این رویدادها، ثبت بهترین رکورد ممکن است و می‌توانند هر چند بار که تمایل دارند به تجربه بازی در زمان تعیین‌شده بپردازند. تابلوهای امتیازات فعال هستند و رکوردهای بازیکنان را در سطح جهانی نمایش خواهند داد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده