نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۱

احتمال رونمایی از بازی Persona جدید در آینده نزدیک

گزارشی جدید ادعا دارد که شرکت Atlus به‌زودی از بازی جدید مجموعه Persona رونمایی خواهد کرد.

همان‌طور که گزارش‌های جدید نشان می‌دهند، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از جدیدترین بازی سری Persona باشیم. اگر گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند را درست فرض کنیم، این بازی جدید Persona 6 نیست و مربوط‌به نسخه پنجم سری می‌شود. پخش شایعه مربوط‌به رونمایی از بازی پرسونای جدید به هفته پایانی می ۲۰۲۳ بازمی‌گردد؛ زمانی‌که مشخص شد شرکت Atlus وب سایتی را تحت عنوان P5T.JP ثبت کرده است. در آن زمان Atlus در مورد این وب‌سایت هیچ اطلاعاتی منتشر نکرد تا حدس و گمان طرفداران در مورد آن بیشتر شود.

در ادامه شرکت Atlus حدود دو روز قبل دامنه گفته شده را به‌روزرسانی کرد تا دور جدیدی از گمانه‌زنی‌ها را در میان طرفداران پرسونا برانگیزد. باتوجه‌به اینکه دو رویداد سامر گیمز و شوکیس ایکس باکس به ترتیب برای برگزاری در این هفته و هفته آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، طرفداران احتمال می‌دهند رونمایی از بازی جدید پرسونا به‌زودی رخ دهد.

به‌گفته رسانه Persona Central، شرکت Atlus قبل از معرفی بازی‌های پرسونا در گذشته وب‌سایت آن‌ها را به‌روزرسانی کرده است و باتوجه‌به این مورد، احتمال معرفی بازی جدید بسیار بالا خواهد بود. باتوجه‌به روند به‌روزرسانی‌ دامنه‌ها و فاصله زمانی آن تا رونمایی از بازی جدید پرسونا، بسیاری احتمال می‌دهند که بازی جدید تا یک هفته دیگر معرفی شود.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده