// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱

احتمال رونمایی از DLC بازی Hi-Fi Rush در شوکیس ایکس باکس

باتوجه‌به تغییرات پشت صحنه فروشگاه استیم، ممکن است به‌زودی محتوای جدیدی برای بازی Hi-Fi Rush معرفی شوند.

با اینکه فهرست آثار فرست پارتی مایکروسافت با بازی ردفال باعث ناامیدی بسیاری شد، اما قبل از آن عرضه Hi-Fi Rush یک پیروزی بزرگ برای این شرکت بود. این اثر به‌یکباره معرفی و عرضه شد و یک شگفتی بزرگ برای بسیاری از افراد بود. بازی اکشن ریتمیک تانگو گیم‌ورکس پس از عرضه با تحسین‌های فراوانی رو‌به‌رو شده است و افرادی‌که خواهان محتویات بیشتری هستند، ممکن است به‌زودی به آن دست پیدا کنند.

آنگونه که یک کاربر ردیت براساس اطلاعات وبسایت SteamDB گزارش داده، اچیومنت‌های مخفی تازه‌ای برای های فای راش در پشت صحنه فروشگاه استیم اضافه شده‌اند. لوگوی این بازی درکنار این آچیومنت‌ها به چشم می‌خورد؛ اما اسم آن‌ها TBA (بعدا اعلام خواهد شد) ثبت شده است.

اچیومنت‌های مخفی بازی Hi-Fi Rush و احتمال معرفی بسته الحاقی این بازی

به‌سرعت حدس‌وگمان طرفداران به سمت این رفت که محتوای جدیدی برای این بازی عرضه خواهد شد و شاید به‌زودی از آن رونمایی شود. باتوجه‌به اینکه شوکیس ایکس باکس در روز یکشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار خواهد شد، ممکن است در همین مراسم شاهد رونمایی از این بسته الحاقی باشیم.

در ماه مارس اعلام شده بود بازی Hi-Fi Rush موفق‌به جذب بیش‌از ۲ میلیون بازیکن شده است. بعد از آن شایعاتی انتشار یافتند که بازی نتوانسته انتظارات تجاری مایکروسافت را برآورده کند؛ اما آرون گرینبرگ، یکی از مدیران اجرایی ردموندی‌ها این گزارش‌ها را نادرست خواند و گفت بازی تانگو گیم‌ورکس یک موفقیت عظیم بوده و در تمامی انتظارات و مقیاس‌های مهم عملکردی مناسب داشته است.

بازی Hi-Fi Rush هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده