// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۶

اخراج یکی از نویسندگان World of Warcarft به خاطر شوخی با طمع‌ورزی شرکت

یکی از نویسندگان سابق World of Warcraft ادعا می‌کند پس از نوشتن دیالوگی که با طمع‌ورزی شرکت شوخی می‌کرد، اخراج شد.

یکی از طراحان و نویسندگان سابق بازی World of Warcraft ادعا می‌کند پس از نوشتن یک دیالوگ جدید که می‌خواست با طمع‌ورزی شرکت شوخی کند، اخراج شد. کاراکتر Loot Specialist در ماه مارس به بازی اضافه شده بود و اریک کاوینگتون، یک طراح برای او دیالوگ‌هایی نوشت. این دیالوگ‌ها شامل جملاتی مثل «یک رکورد درآمدزایی دیگر برای سه‌ماهه مالی»، «بیا این را اصلاح هزینه زندگی بنامیم»، «ظاهرا می‌توانم یک کشتی تفریحی دیگر بخرم» و «زمان بازگشت به دفتر است»، می‌شود.

به‌استناد یک رشته توییت که کاوینگتون نوشت، او پس از اینکه مدیریت این جملات را دید و طنز درون آن را متوجه نشد، از بلیزارد اخراج شد: «من جوک‌هایی درباره طمع شرکتی برای گوبلین غارتگر Venture Company نوشتم، اما وقتی تمرکز من روی تمام کردن پچ بود و وقتی نوشته‌ها نهایی شده بودند و قابل تغییر نبود، مدیریت به‌شکل سطحی معنای آن را در نظر گرفت. به‌خاطر خجالت کشیدن آن‌ها، من دیگر در بلیزارد نیستم».

او سپس توضیح داد که اکانت توییتر رسمی World of Warcraft ویدئوهایی از بهترین جملات این کاراکتر منتشر کرد؛ تا آن زمان که او آن‌ها را آگاه ساخت که همین موردی را که باعث اخراج او شده بود، تبلیغ می‌کردند: «خنده‌دار است که قبل، هنگام و بعد جدایی من برای بازاریابی و تبلیغات بازی مناسب بود. سپس که من به دورویی آن‌ها اشاره کردم، آن را حذف کردند».

شخصیت بازی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic

کاوینگتون ادامه داد: «هیچ ملاحظه یا اعتمادی وجود نداشت که حداقل از من بپرسند هدف من برای کاراکتر چه بود (آیا به کسی اشاره کردم؟ خیر). هیچ درخواست محترمانه‌ای برای اجازه دادن به من برای اصلاح آن و درست کردن برخی جملات به‌خاطر شرایط وجود نداشت (من با کمال میل کمک می‌کردم). ۹ سال خدمت بدون هیچ سوالی از بین رفت. زیرا کسی یک شوخی بی‌ضرر را دید و به او برخورد. آن‌ها به‌طور آگاهانه اطمینان یافتند قبل از پایان ماه من را اخراج کنند تا مزایا دریافت نکنم».

وقتی یکی از دنبال‌کنندگان او پاسخ داد و نوشت حیف شد که این کاراکتر وارد بازی نشد، وی جواب داد: «وارد شد و تقریبا یک هفته دردسترس بود. بعد هنگامی‌که روند اخراج من پشت سرم شروع شده بود، آن را اصلاح کردند. پس از اینکه فردی بسیار رده بالا در شرکت در حال تجربه این محتوا بود و جملات را دید». وقتی از او پرسیده شد آیا اخراج شده یا خودش به‌خاطر اعتراض از شرکت بیرون رفته، کاوینگتون گفت: «اولی».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده