// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳

نظرخواهی کپکام درباره ریمیک های موردعلاقه کاربران از سری Resident Evil

شرکت کپکام یک نظرسنجی جدید منتشر کرد که در آن از طرفداران پرسیده دوست دارند کدام بازی‌های مجموعه Resident Evil ریمیک شوند.

به‌تازگی شرکت کپکام یک نظرسنجی منتشر کرده است و در آن از طرفداران سؤال کرده علاقه‌مند به بازسازی کدام بازی‌های سری Resident Evil هستند. نظرسنجی نام‌برده هیچ برنامه‌ی قطعی برای این سری مشخص را مشخص نمی‌کند، اما میزان علاقه طرفداران به ریمیک‌های جدید را می‌سنجد.

بیشتر نظرسنجی به آشنایی طرفداران با رزیدنت ایول، انواع شبکه‌های مجازی این مجموعه و وبسایت رسمی آن تمرکز دارد. اما در آخرین صفحه از کاربران می‌پرسد دوست دارند کدام بازی از این سری بازسازی شود و به کاربران اجازه می‌دهد اسم بازی موردنظر خود را بنویسند.

در رابطه با ساخت یک ریمیک جدید، تاریخچه‌ی غنی مجموعه رزیدنت ایول کاری می‌کند که کپکام بتواند سراغ بازی‌های زیادی برود. از زمان ساخت اولین نسخه مجموعه در سال ۱۹۹۶، نسخه‌های زیادی روی نسل‎‌های متفاوتی از سیستم‌ها انتشار یافته‌اند.

بسیاری از طرفداران خواهان ریمیک Resident Evil: Code Veronica هستند که اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ روی سگا دریم‌کست عرضه شد. داستان این بازی کمی پس از وقایع نسخه دوم و همزمان با جریانات رزیدنت ایول ۳: نمسیس روایت می‌شود. برخی آن را رزیدنت ایول ۳ اصلی می‌دانند. زیرا داستان را بیش از نسخه نمسیس به جلو می‌برد. به‌همین دلیل، کد ورونیکا با اینکه جزو نسخه‌های شماره‌دار سری نیست، یک اثر مهم داستانی در خط اصلی قصه‌ی رزیدنت ایول تلقی می‌شود.

کپکام با ریمیک‌های اخیر این مجموعه به‌موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. در سال ۲۰۱۹ ریمیک رزیدنت ایول ۲ عرضه شد. در سال ۲۰۲۰ نوبت ریمیک نسخه سوم رسید. در سال ۲۰۲۳ ریمیک Resident Evil 4 انتشار یافت. این شرکت ناشر هنوز برنامه خود برای نسخه بعدی سری را مشخص نکرده، اما احتمالا کپکام به توسعه نسخه‌های اصلی ادامه خواهد. بسیاری از طرفدارها منتظر رونمایی از بازی Resident Evil 9 هستند. همچنین ظاهرا ساخت یک ریمیک دیگر هم مدنظر قرار دارد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست کدام نسخه بازسازی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده