نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۸

نقشه Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر بزرگتر از نسخه‌های قبل خواهد بود

اینسامنیاک گیمز اعلام کرد نقشه بازی Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر بزرگتر از دو نسخه قبلی خواهد بود.

زمانی‌که اینسامنیاک گیمز بازی Marvel’s Spider-Man را به بازار عرضه کرد، به‌خاطر روایت داستانی جذاب و مکانیسم‌‌های عالی گیم‌پلی از جمله تاراندازی مورد تحسین قرار گرفت. بازی نقشه بزرگی داشت که منهتن نیویورک را به تصویر می‌کشید و شامل انواع آیتم‌های قابل جمع‌آوری، فعالیت‌ها و مأموریت‌های جانبی بود. حال توسعه‌دهنده تایید کرده است که نقشه Marvel’s Spider-Man 2 به مراتب گسترده‌تر است.

در همین راستا برایان اینتیهار، کارگردان خلاق پروژه در گفت‌وگو با فامیتسو تایید کرد نقشه بازی Marvel’s Spider-Man 2 دو برابر نسخه‌های قبلی است. این کارگردان در ادامه توضیح داد: «ما این بار دو محله کوئینز و بروکلین را اضافه کرده‌ایم. بنابراین به‌طور کلی اندازه نقشه حدودا دو برابر بزرگتر از بازی‌های قبلی است. از آنجایی که این دو منطقه تا حدودی کوچکتر و مسکونی هستند، فکر می‌کنم تفاوت آن‌ها با منهتن مشخص خواهد بود. ما موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای مانند نبرد در رودخانه بین دو منطقه را آماده کرده‌ایم که قبلا مثل آن‌ها را نساخته بودیم. بنابراین امیدوارم که منتظر تجربه آن‌ها باشید».

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز امسال به‌طور انحصاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. یوری لوونتال، صداپیشه مرد عنکبوتی و پیتر پارکر، در واکنش به نگرانی عده‌ای از طرفدارها پیرامون تریلر گیم‌پلی اخیر بازی در شوکیس پلی استیشن اعلام کرد که طرفداران هنوز چیز زیادی از این بازی ندیده‌اند. انتظار می‌رود اینسامنیاک گیمز به‌زودی تاریخ عرضه و شروع پیش‌خرید بازی را به اشتراک گذارد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده