نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

ماجراجویی کامینا درامر در تریلر داستانی بازی The Expanse: A Telltale Series

استودیو تل‌تیل گیمز تریلر داستانی جدیدی از The Expanse: A Telltale Series را پیش از عرضه بازی در ماه ژوئیه پخش کرد.

استودیو تل‌تیل گیمز دوباره با بازی The Expanse: A Telltale Series به میادین باز خواهد گشت؛ اثری که از زمان معرفی توجه بسیاری از بازیکن‌ها را به خود جلب کرده است. استودیو Telltale Games در ماه‌های اخیر جزئیات و ویدیوهای گیم‌پلی زیادی از این بازی ماجراجویی علمی-تخیلی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده تریلر جدیدی با تمرکز روی داستان بازی را پخش کرده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Expanse: A Telltale Series توسط استودیو تل‌تیل، استودیو Alcon و استودیو دک ناین، سازنده بازی Life is Strange: True Colors ساخته شده است. وقایع این بازی قبل از سریال The Expanse (گستره) اتفاق می‌افتد و کنترل کامینا درامر با نقش‌آفرینی کارا گی را به گیمرها محول می‌کند. درحالی‌که خدمه سفینه آرتمیس در محیط The Belt کاوش می‌کنند و با تهدیدهای مختلفی روبه‌رو می‌شوند، کامینا باید تصمیماتی با عواقب متفاوت بگیرد.

نخستین اپیزود بازی The Expanse: A Telltale Series در تاریخ ۵ مرداد (۲۷ ژوئیه) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در بستر اپیک گیمز استور منتشر خواهد شد. اپیزودهای بعدی این بازی ماجراجویی روایت‌محور هر دو هفته یکبار در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. استودیو تل‌تیل گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی را در جشنواره سالانه ترایبکا پخش می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده