// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳

کارگردان هنری سابق God of War به نتفلیکس ملحق شد

شرکت نتفلیکس موفق به استخدام یک کارمند باسابقه دیگر برای استودیو جدید خود در کالیفورنیای جنوبی شده است.

رف گرستی، کارگردان هنری استودیو سانتا مونیکا در ماه می از جدایی خود از استودیو سازنده God of War پس از یک دهه خبر داده بود. اکنون ایشان مشخص کرده است به استودیو نتفلیکس زیر نظر چاکو سانی، تهیه‌کننده اجرایی سابق Overwatch واقع‌در کالیفورنیای جنوبی پیوسته است.

او در کنار جوزف استیتن، کارگردان خلاق استودیو کار خواهد کرد که به‌عنوان یکی از افراد باسابقه در مجموعه هیلو شناخته می‌شود و ماه قبل شرکت مایکروسافت را ترک کرد. دیگر همکار او جری ادسال، مدیر فناوری استودیو نتفلیکس و برنامه‌نویس ارشد سابق سری بازی Gears است.

گرستی درباره پیوستن به نتفلیکس گفت: «خوشحالم که اعلام کنم به نتفلیکس ملحق شده‌ام تا یک بازی AAA اورجینال جدید توسعه دهم. من واقعا هیجان‌زده هستم تا تیمی بسازم و با همکاران بی‌نظیری مثل جوزف استاتن، جری ادسال و چاکو سانی همکاری کنم تا جهان جدیدی خلق کنیم».

نتفلیکس در ماه مارس گفته بود قصد عرضه ۴۰ بازی در سال ۲۰۲۳ دارد تا تعداد آثارش تا پایان سال را به ۹۵ عدد برساند. این شرکت که از اواخر ۲۰۲۱ ازطریق نرم‌افزار اندروید و iOS خود به مشترکینش اجازه دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های موبایلی را می‌دهد همچنین اعلام کرده ۱۶ بازی فرست‌پارتی و ۷۰ بازی تردپارتی در دست توسعه دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده