// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

تعدیل نیرو استودیو سازنده بازی Marvel's Midnight Suns

استودیو فراکسیس، سازنده آثاری مثل سری XCOM و بازی Marvel's Midnight Suns جدیدترین تیم بازی‌سازی است که برخی‌از کارمندان خود را اخراج کرد.

متاسفانه یک استودیو بازی‌سازی دیگر هم با اخراج کارمندان سروکله می‌زند. استودیو Firaxis Games جدیدترین سازنده‌ی بازی‌های ویدئویی است که با تعدیل نیرو روبرو شده است. این استودیو سابقه ساخت آثاری مثل مجموعه XCOM، سری Civilization و به‌تازگی بازی Marvel's Midnight Suns را دارد.

در بیانیه‌س رسمی، یکی از سخنگویان فراکسیس دلیل این تعدیل را «تشدید تمرکز، افزایش کارایی و تنظیم استعدادهای استودیو با بالاترین اولویت‌های آنان» دانست. به‌ادعای رسانه Axios، نزدیک ۳۰ کارمند از سمت خود کنار رفتند.

در همین سال میلادی بود که جیک سولومون، کارگردان خلاق میدنایت سانز و استیو مارتین، رئیس استودیو هم آن را ترک کردند. با اینکه مارتین درباره جدایی خود صحبتی نکرد، اما سولومون گفت او به دنبال ماجراجویی خلاقانه جدیدی است. همچنین بازی Marvel's Midnight Suns با وجود دریافت نمرات مثبت، نتوانست فروش مناسبی داشته باشد و در همین اواخر نسخه نینتندو سوییچ آن هم لغو شد.

لازم‌به‌ذکر است استودیو Firaxis هم‌اکنون در حال ساخت بازی جدیدی از مجموعه Civilization است، اما هنوز نسخه جدید XCOM در دست توسعه قرار ندارد. فراکسیس تنها استودیویی نیست که با اخراج کارمندان روبرو شده و تنها در ماه می امسال، استودیو رلیک، یوبیسافت، یونیتی و Brace Yourself Games هم تیم توسعه خود را کوچک‌تر کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده