// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

عدم ضبط دوباره دیالوگ‌ها در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

شرکت کونامی تایید کرد در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater صرفا دوباره از فایل‌های صوتی بازی اصلی استفاده خواهد کرد و دیالوگ‌ها دوباره ضبط نخواهند شد.

هنگامی‌که اولین‌بار شرکت کونامی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی کرد، این ناشر گفت ریمیک موردانتظار از صداپیشگان بازی اصلی بهره خواهد برد. اما اکنون این شرکت به رسانه Verge توضیح داده این ریمیک از صدای صوتی بازی اصلی استفاده می‌کند و هیچ تغییر یا ضبط دوباره‌ای رخ نخواهد داد.

با اینکه ممکن است برخی احساس نوستالژی شنیدن همان صدای اصلی را دوست داشته باشند، اما بسیاری از ریمیک‌های بازی‌های بزرگ نظیر Final Fantasy VII و رزیدنت ایول ۴ شامل دیالوگ‌های بازنویسی شده بودند یا صداپیشگی این آثار دوباره ضبط شد. با توجه‌به مبهم بودن اعلام اولیه، حدس زده می‌شد ممکن است برای ریمیک متال گیر سالید: اسنیک ایتر هم چنین اتفاقی رخ دهد. با در نظر گرفتن بازخوردهای آنلاین به این کار، بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند ریمیک متال گیر سالید ۳ به سمت ضبط دوباره دیالوگ‌ها برود. اما درواقعیت اینگونه نشد.

ریمیک متال گیر سالید ۳ با نام رسمی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اما می‌دانیم این ویدئوگیم برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و هیدئو کوجیما، خالق اصلی مجموعه هیچ دخالتی در ساخت این بازسازی ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده