نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

احتمال اشاره مایکروسافت به نمایش جدید بازی Fable در شوکیس ایکس باکس

به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت به نمایش جدید و احتمالی بازی Fable در طول شوکیس ایکس باکس ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

کمتر از دو هفته دیگر شوکیس ایکس باکس ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد، اما اطلاعات خیلی زیادی در حال حاضر در دسترس نیست. بدون شک بازی Fable یکی از موردانتظارترین باز‌ی‌های آینده ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس است که نزدیک به ۳ سال پیش با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد، اما از آن زمان اطلاعات یا نمایش جدیدی از بازی فیبل منتشر نشده است. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، احتمال دارد که به‌زودی شاهد نمایش جدیدی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی باشیم.

به‌تازگی اکانت ایکس باکس در توییتر ویدیویی در ارتباط با شوکیس مایکروسافت را در صفحه خود منتشر کرده است که در ظاهر حاوی اطلاعات خاصی جز نزدیک شدن به زمان شوکیس نیست، اما طرفداران تیزبین فیبل خیلی سریع متوجه موسیقی آشنا سری بازی Fable و آهنگ Bowerstones شدند. همچنین در ادامه شخص داخل ویدیو برای رسیدن به لوگو ایکس باکس شوکیس در حال دنبال کردن چیزهای درخشان یا glitter است که درواقع ارجاعی به بازی‌های فیبل دارد که در آن بازیکن برای دنبال کردن مسیرش باید چیزهای براق و درخشانی را دنبال می‌کرد:

اگرچه هنوز مشخص نیست مایکروسافت واقعا به نمایش جدید بازی Fable اشاره کرده است یا نه، اما طرفداران این مجموعه از هم‌اکنون اعتقاد دارند که این نشانه‌ها اتفاقی نیست و احتمالا باید منتظر پخش گیم‌پلی بازی فیبل در شوکیس ایکس باکس باشیم. در هر حال تنها می‌دانیم که ریبوت بازی Fable توسط استودیو پلی‌گراند گیمز در دست ساخت است و طبق شایعات منتشر شده با الهام از بازی‌های ویچر ساخته خواهد شد؛ اگرچه گفته می‌شود که هنوز زمان زیادی تا عرضه این بازی وجود دارد.

همچنین استودیو Eidos Montreal، سازنده بازی Guardians of the Galaxy و بازی Deus Ex در حال کمک به پلی‌گراند برای ساخت و توسعه بازی Fable است. شوکیس ایکس باکس در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و به‌زودی به جواب سوالات خود خواهیم رسید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده