نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸

اشاره احتمالی مایکروسافت به بازی سایکوناتس ۳

شرکت مایکروسافت یک توئیت مرموز منتشر کرد که احتمالا به دنباله سری بازی‌های کالت کلاسیک Psychonauts اشاره دارد.

برخی از طرفدارها اعتقاد دارند که شرکت Microsoft احتمالا به دنباله‌ی جدیدی از مجموعه بازی‌های کالت کلاسیک Psychonauts اشاره کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب استرالیایی مایکروسافت در توئیتر یک پیام شامل چند حرف در یک جدول شطرنجی منتشر کرده است که بسیار مرموز به‌نظر می‌رسد.

اشاره احتمالی مایکروسافت به بازی Psychonauts 3

بازیکن‌ها با مرتب‌سازی حروف داخل نمودار شطرنجی توانستند این پیام را رمزگشایی کنند و به عبارت PSYCHO XXX برسند. با اینکه این مورد به‌هیچ‌وجه توسعه نسخه سوم بازی Psychonauts را تأیید نمی‌کند، اما قرارگیری ۳ حرف X درکنار کلمه Psycho می‌تواند به عرضه سایکوناتس ۳ اشاره داشته باشد. البته نظر به اینکه این موضوع رسما توسط مایکروسافت یا استودیو Double Fine تأیید نشده است، طرفدارها باید تا انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

اوایل سال استودیو دابل فاین مستندی جامع از مراحل توسعه بازی Psychonauts 2 پخش کرد. این مجموعه مستند که PsychOdyssey نام دارد، به رایگان در یوتیوب قابل تماشا است. این برنامه به موضوعاتی نظیر ضرورت کنارآمدن توسعه‌دهندگان با روحیه سازمانی ضعیف، طرح‌های بیش از حد جاه‌طلبانه، چالش‌های فنی و مشکلات مالی می‌پردازد.

بازی پلتفرمر ماجراجویی سوم-شخص Psychonauts 2 در ماه اوت ۲۰۲۱ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی که درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است، توانست به پرفروش‌ترین بازی استودیو Double Fine تبدیل شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده