نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 نشان‌دهنده نسخه نهایی نبوده است

اینسامنیاک گیمز تایید کرد نمایش گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man 2 در شوکیس اخیر پلی استیشن، نسخه‌ی نهایی بازی را نشان نمی‌دهد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2، دنباله مورد انتظار ویدیوگیمی است که استودیو اینسامنیاک گیمز در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه کرد و به موفقیت‌های زیادی رسید. باتوجه‌به محبوبیت نسخه‌ی اول، بسیاری از طرفداران منتظر رونمایی از گیم‌پلی دنباله بودند و سرانجام شرکت سونی در شوکیس پلی اسیتشن اخیر با یک ویدیوی طولانی به نمایش آن پرداخت. با اینکه در این نمایش ما شاهد مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی، صحنه‌های سینمایی تعقیب و گریز مهیج، پیمایش سریع در محیط و موارد جالب دیگر بودیم، اما به نظر می‌رسد تعدادی از طرفدارها چندان تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند.

در واکنش به همین موضوع اخیرا جیمز استیونسون، مدیر جامعه‌ی کاربری اینسامنیاک گیمز در توییتر اعلام کرد که این نمایش مربوط‌به نسخه‌ی نهایی بازی نبوده است. این اولین‌بار نیست که بازی‌های شرکت سونی در اولین نمایش گیم‌پلی با انتقاد نسبت به گرافیک و کیفیت بصری مواجه می‌شوند و در گذشته همین اعتراضات نسبت به بازی‌های Marvel’s Spider-Man و God of War Ragnarok شده بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای انتشار در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است و به‌طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود اینسامنیاک گیمز به‌زودی جزئیات بیشتری از جمله تاریخ انتشار و زمان شروع پیش‌خرید بازی را با هواداران به اشتراک بگذارد.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده