نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۸

مواجهه با تهدیدهای بیشتر در تریلر بازی Silent Hill: Ascension

بازی تعاملی همزمان استریمینگ Silent Hill: Ascension امکان تأثیرگذاری روی داستان با تصمیمات جمعی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

طرفدارهای سری بازی‌های ترسناک سایلنت هیل در آینده می‌توانند منتظر تجربه آثار متعددی ازجمله بازی Silent Hill 2 Remake، بازی Silent Hill: Townfall و بازی Silent Hill f باشند. سال گذشته شرکت Konami از بازی Silent Hill: Ascension رونمایی کرد که به‌عنوان اثری تعاملی همزمان استریم-محور توصیف می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی تریلر جدیدی از این بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

بازی Silent Hill: Ascension روی ماجرای چندین کاراکتر مختلف در مکان‌های متفاوت تمرکز می‌کند که با انواع تهدیدهای منحصربه‌فرد مواجه می‌شوند. این بازی امکان تعیین سرنوشت هر یک از این کاراکترها با تصمیمات جمعی را برای جامعه کاربران فراهم می‌کند که بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارد. بنابر اعلام شرکت کونامی، «حتی سازندگان پروژه نیز نمی‌دانند که سایلنت هیل اسنشن چگونه به پایان می‌رسد» و تمرکز اصلی روی داستان‌سرایی تعاملی است.

بازی Silent Hill: Ascension برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است؛ هرچند زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست. شایعاتی از پخش تریلر بازی‌های Silent Hill 2 Remake و Silent Hill: Townfall نیز به گوش می‌رسد؛ بنابراین طرفدارها احتمالا به‌زودی شاهد نمایش‌های بیشتری از مجموعه سایلنت هیل خواهند بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده