نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۴

Amnesia: The Bunker در میان بازی‌ های گیم‌ پس در ماه ژوئن ۲۰۲۳

مایکروسافت بازی‌های جدید ماه ژوئن ۲۰۲۳ سرویس بازی گیم‌ پس را معرفی کرده است که شاهد حضور بازی‌‌هایی مانند جدیدترین اثر سازندگان بازی SOMA در آن هستیم.

در فاصله دو روز به آغاز ماه جدید میلادی، حالا مایکروسافت از بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس برای کنسول‌های ایس باکس و رایانه‌های گیمینگ رونمایی کرده است.

بازی Chicory: A Colorful Tale یکی از بازی‌های ایندی تحسین شده سال ۲۰۲۱ است که به همراه بازی جهان‌باز علمی‌تخیلی Farworld Pioneers، از امروز در دسترس دارندگان گیم‌ پس روی کنسول‌ها و ایکس باکس قرار می‌گیرد.

سه بازی Car Mechanic Simulator 2021 ،Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer و بازی مستقل ماجراجویی The Big Con آثاری هستند که در از روز پنجشنبه ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) برای تمامی دارندگان گیم‌پس روی پی‌سی، ایکس باکس و سرویس کلاود در دسترس قرار می‌گیرند.

پوستر بازی Amnesia The Bunker

بازی ترسناک Amnesia: The Bunker که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Frictional Games به‌حساب می‌آیند، بازی بزرگ جدید این ماه گیم‌ پس خواهد بود که همزمان با عرضه‌ی جهانی آن روی دیگر پلتفرم‌ها در روز ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) در دسترس همه‌ی مشترکان این سرویس قرار می‌گیرد. بازیکنان در نقش یک سرباز فرانسوی به نام هنری کلمنتاین در یک پناهگاه زیرزمینی در دوران جنگ جهانی اول، در یک محیط نیمه جهان‌باز به مبارزه به شیاطین خواهند رفت. بازی خلاقانه‌ی شبیه‌ساز اینترنت Hypnospace Outlaw نیز بازی دیگری خواهد بود که در این روز روی این سرویس قرار خواهد گرفت.

دو بازی Rune Factory 4 Special و Stacking ساخته‌ی استودیوی دابل‌فاین در روز ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) و بازی Dordogne ساخته‌ی استودیوی UMANIMATION همزمان با عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها از روز ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد)، در اختیار دارندگان گیم پس خواهند بود.

مثل هر ماه باندل‌ها و بسته‌های محتوایی خاصی برای دارندگان سطح آلتیمیت سرویس گیم‌پس توسط مایکروسافت درنظر گرفته شده است.بسته‌ی Obsidian Eye of Reach برای بازی آنلاین Sea of Thieves، به‌روزرسانی بازی محبوب ماینکرفت و دسترسی به نسخه‌ی ارلی اکسس بازی ورزشی Super Mega Baseball 4، از جمله آپدیت‌های بزرگ بازی‌های ایکس باکس در هفته‌های آینده هستند.

شلیک به سایر کشتی‌ها در Sea of Thieves

مایکروسافت همچنین اعلام کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Bridge Constructor Portal
  • Chorus
  • Maneater
  • Mortal Shell
  • Serious Sam 4
  • Total War: Three Kingdoms

همانند هر ماه، کاربران گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده