نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

الهام از Mirror’s Edge و Ghost In The Shell در طراحی هنری بازی Marathon

شرکت بانجی توضیح داد در طراحی سبک هنری Marathon از بازی‌هایی به مانند Mirror’s Edge و Ghost In The Shell الهام گرفته است.

جوزف کراس، کارگردان هنری Marathon، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد شرکت بانجی برای خلق یک سبک هنری منحصر‌به‌فرد برای این بازی از آثار مختلفی از جمله Mirror's Edge و Ghost in the Shell الهام گرفته است. کراس در ادامه توضیح داد که سبک هنری بازی Marathon به‌عنوان «رئالیسم گرافیکی» توصیف می‌شود و در طراحی آن از چند بازی الهام گرفته‌ شده است تا بتواند سبک هنری منحصر‌به‌فرد و متمایزی برای روایت داستان‌های علمی-تخیلی ارائه دهد و همراه‌با داشتن حس تازگی، در دراز مدت جذابیت خود را حفظ کند.

کارگردان هنری بازی Marathon گفت: «ما رسما آن را رئالیسم گرافیکی می‌نامیم. این اصطلاح عمدتا مربوط‌به نحوه توسعه بوده و به این معنا است که چگونه به جنبه‌های بصری دنیای بازی فکر می‌کنیم و برای آن‌ها اولویت‌بندی داریم. از یک طرف این اصطلاح در مورد زبان طراحی ساده شده، طراحی گرافیک قدرتمند و افزونه‌های رنگی است و از طرف دیگر در مورد نسبت‌ها و مقیاس‌های واقع‌گرایانه، عملکرد، جزئیات و یک جهان کامل خواهد بود.

بسیاری از شما قبلا به الهاماتی که ما از سایر سبک‌های بصری از جمله Mirrors Edge ،Aeon Flux ،Ghost in the Shell ،Otomo ،Koji Morimoto ،The Designers Republic و Chris Cunningham داشته‌ایم، اشاره کرده‌اید. همه این بازی‌ها در ترکیب معجون الهام‌گیری ما هستند».

Marathon در شوکیس اخیر پلی استیشن معرفی شد و به‌عنوان احیای مجموعه کلاسیک دهه ۹۰ که قبل از شروع کار بانجی روی هیلو خلق شده است، شناخته می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده