// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷

فرام سافتور در ابتدا دو بسته الحاقی برای بازی Elden Ring برنامه‌ریزی کرده بود

یکی از اینسایدرهای فرام سافتور ادعا کرده قرار بود دو بسته الحاقی برای Elden Ring عرضه شود؛ هرچند درنهایت این برنامه لغو شد.

طبق گزارش جدیدی، ابتدا قرار بوده دو بسته الحاقی و یک سیزن پس برای بازی Elden Ring عرضه شوند؛ هرچند درنهایت فرام سافتور، توسعه‌دهنده بازی این برنامه را لغو کرد. لنس مک‌دونالد، یکی از اینسایدرهای استودیو چنین ادعایی کرده و گفته برنامه اولیه این بود دو بسته الحاقی کوچک‌تر برای بازی عرضه شوند؛ اما در انتها استودیو تصمیم گرفت این دو DLC را در یک بسته گسترش دهنده بزرگ‌تر ترکیب کند.

او ادامه داده حالت کولوسئوم PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) هم قرار بود مرتبط‌به یکی از این بسته‌های الحاقی باشد؛ اما به‌عنوان یک آپدیت رایگان انتشار یافت. همچنین این افشاگر از برنامه استودیو برای انتشار یک سیزن پس هم صحبت کرده که درنهایت فرام سافتور این برنامه را هم رها کرد.

او همچنین اشاره کرد موقعیتی مشابه درباره بازی Bloodborne هم رخ داد و این بازی هم در ابتدای مسیر یک سیزن پس داشت که شامل چند بسته گسترش دهنده می‌شد. اما این ایده هم کنار رفت و اجرایی نشد.

تصویر هنری بسته الحاقی Shadow of the Erdtree الدن رینگ

براساس اطلاعات منتشرشده مک‌دونالد، ظاهرا بسته الحاقی Shadow of the Erdtree الدن رینگ مفاهیم و محتویات درنظر گرفته شده برای دو DLC قبلی را در بر می‌گیرد. تاکنون اطلاعات درباره این بسته الحاقی محدود است. تصویر منتشرشده از آن یک Erdtree سوخته را در زمینی طلایی نمایش می‌دهد. بنابراین ممکن است محتویات این DLC پس از انتهای داستان بازی اصلی اتفاق بیافتد.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده