نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

اعلام تاریخ انتشار به‌روزرسانی Trails and Tales بازی Minecraft

استودیو موجانگ تاریخ انتشار بسته الحاقی Trails and Tales بازی Minecraft روی تمام پلتفرم‌ها را اعلام کرد.

طرفداران بازی Minecraft از مدت‌ها قبل منتظر اعلام تاریخ انتشار به‌روزرسانی بزرگ Trails and Tales هستند و حال شرکت موجانگ تایید کرده است که در تاریخ ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) امسال عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و موجانگ در یک پست وبلاگ به ویژگی‌های جدید آن پرداخته است.

به‌روزرسانی Trails and Tales دو مجموعه جدید چوب کامل بامبو و گیلاس را به بازی ماینکرافت اضافه می‌کند. برخی از چیزهایی که بازیکنان می‌توانند با این مجموعه‌های چوب جدید بسازند شامل قایق بامبو و مبلمان تازه است. همچنین یک بیوم نادر جدید با شکوفه‌های گیلاس به بازی اضافه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی آینده ماینکرفت می‌توان به معرفی ماب جدید به نام اسنیفر اشاره کرد. بازیکنان می‌توانند با پیدا کردن تخم این موجود که در زمان‌های گذشته منقرض شده بود و قرار دادن آن‌ها درون یک لانه، شاهد تولد اسنیفلت کوچک و رشد کردن آن تا تبدیل شدن به اسنیفر باشند. بازیکنان می‌توانند با کمک اسنیفر در زمین‌های اطراف به حفاری بپردازند و با کمک ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن، گنج‌های جدیدی را کشف کنند.

به‌روزرسانی Trails and Tales به بازیکنان امکان می‌دهد تا علائم مختلف را در هر کجا که تمایل دارند آویزان کنند. این علائم علاوه‌بر اینکه می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای عالی برای بازیکن و دوستانش در دنیای ماینکرافت عمل کند، به افراد اجازه می‌دهد صدای ماب‌های قابل بازی را به نشانه‌ها اضافه کنند تا از این طریق بتوانند هشدارهایی برای مسیر پیش رو را به دیگران برسانند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده