نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰

تکذیب شایعه خریداری استودیو سی‌دی پراجکت توسط سونی

آدام کیچینسکی بار دیگر تأکید کرد که سی‌دی پراجکت برای فروش نیست و این شرکت مستقل باقی خواهد ماند.

با استناد به گزارش رسانه پی‌سی‌گیمر، آدام کیچینسکی، مدیرعامل CD Projekt در جریان نشست اخیر سرمایه‌گذاران شایعه خریداری احتمالی استودیو توسط سونی را تکذیب کرد. آدام کیچینسکی در بخش پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران اظهار داشت که استودیو CD Projekt برای فروش نیست و این توسعه‌دهنده می‌خواهد مستقل باقی بماند.

آدام کیچینسکی اظهار داشت: «هیچ چیزی تغییر نکرده است. می‌توانم به تکرار تمام مواردی بپردازم که در طول این سال‌ها گفته شد: استودیو سی‌دی پراجکت برای فروش نیست. ما می‌خواهیم مستقل باقی بمانیم. به نظرم ما یک استراتژی عالی داریم که قطعا پیاده‌سازی آن آسان نیست، اما بسیار هیجان‌انگیز است که در مسیر خودمان قرار داریم».

شایعه خریداری احتمالی استودیو سی‌دی پراجکت اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. از آن زمان شایعات زیادی در مورد تصاحب این استودیو به‌وسیله یک شرکت بزرگ‌تر شنیده می‌شود و جدیدترین آن‌ها به خریداری CD Projekt توسط سونی مربوط است که قصد بهبود عرضه آثار اول-شخص تک‌نفره خود را دارد. لیز، یکی از افشاگران مشهور Destiny اخیرا از احتمال تصاحب سی‌دی پراجکت توسط سونی در انتهای هفته جاری خبر داد.

استودیو CD Projekt در جریان نشست اخیر سرمایه‌گذاران اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt در زمینه فروش عملکرد خوبی داشته است و از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰ میلیون نسخه فروخته است. این باعث می‌شود که کل فروش مجموعه بازی‌های ویچر از مرز ۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده