// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲

عبور فروش بازی The Witcher 3 از مرز ۵۰ میلیون نسخه

با اعلام استودیو سی دی پراجکت رد، فروش بازی The Witcher 3 به بیش از ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است.

نزدیک به یک دهه از زمان انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt می‌گذرد؛ بااین‌حال، گذر زمان باعث کم شدن محبوبیت این بازی نشده و آخرین نسخه از مجموعه‌ی ویچر همچنان یکی از بهترین آثار ژانر نقش آفرینی محسوب می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین دلایل برای اثبات این موضوع، فروش بازی است که باوجود گذشت زمان زیاد، گیمرها همچنان تمایل به خرید و تجربه‌ی The Witcher 3 دارند.

براساس گفته‌ی استودیو سی دی پراجکت رد، فروش کلی بازی ویچر 3 به ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. تا آوریل سال گذشته، مجموع فروش بازی به ۴۰ میلیون نسخه رسیده بود؛ این بدان معنا است که The Witcher 3 یک بازی جدید محسوب نمی‌شود، اما آمار شگفت‌انگیزی را در زمینه‌ی فروش به‌جای گذاشته است.

همچنین، سی دی پراجکت رد اعلام کرد که مجموع فروش سری ویچر به ۷۵ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است؛ این در حالی است که میزان فروش کل مجموعه تا آوریل سال گذشته برابر با ۶۵ میلیون نسخه بود.

در حال حاضر سی دی پراجکت رد روی ساخت چندین بازی از The Witcher کار می‌کند. این استودیو در حال حاضر کار توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی مجموعه را که آغاز کننده‌ی یک سه‌گانه‌ی جدید است پیش می‌برد. در همین حال یک ریمیک از نسخه‌ی اول ویچر با همکاری استودیو Fool’s Theory در دست ساخت قرار دارد. جالب است بدانید که بازسازی بازی اول The Witcher برخلاف نسخه‌ی اصلی یک اثر جهان باز خواهد بود. همچنین استودیو The Molasses Flood روی یک اسپین آف کار می‌کند؛ البته باید به این نکته اشاره کنیم که چندی پیش در پی اخراج برخی از توسعه‌دهنده‌ها، کار توسعه‌ی این پروژه مجددا از سر گرفته شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt‌ در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. عرضه‌ی این بازی با استقبال گیمرها و منتقدین همراه بود. چندی پیش هم شاهد انتشار به‌روزرسانی نسل نهمی بازی به‌صورت رایگان بودیم که امکان تجربه‌ی بازی به‌صورت ۶۰ فریم و همچنین با قابلیت ری‌تریسینگ را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کرد.

آیا شما بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کردید؟ به نظر شما سی دی پراجکت رد می‌تواند موفقیت‌های ویچر 3 را با نسخه‌های بعدی این مجموعه تکرار کند؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده