نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۵

احتمال بازگشت مبارزات Tag Team در بازی Mortal Kombat 1

باتوجه‌به بیانیه اخیر ندررلم، احتمالا در بازی Mortal Kombat 1 شاهد بازگشت مبارزات Tag Team باشیم.

باتوجه‌به اینکه بازی Mortal Kombat 1 به‌عنوان یک ریبوت برای مجموعه به شمار می‌آید، طبیعی است که استودیو ندررلم تلاش داشته باشد انواع سیستم و مکانیسم‌ جدید را برای آن توسعه دهد. بااین‌حال استفاده از تجربه‌های موفق نسخه‌های قبلی نیز می‌تواند برای موفقیت Mortal Kombat 1 مفید باشد.

استودیو ندررلم اخیرا در توییتر از طرفداران درخواست کرد تا در تست‌های سرور بازی Mortal Kombat 1 ثبت‌نام کنند و درباره آن توضیح داد که اولویت تست فشار سرور، رقابت‌های آنلاین 1v1 خواهد بود. احتمالا این بیانیه نشان می‌دهد که بازی نهایی گزینه‌های دیگری فراتر از نبردهای 1v1 است.

طرفداران مورتال کامبت آخرین بار در نسخه سال ۲۰۱۱ که ریبوت سری بود، گزینه مبارزه تیمی را در اختیار داشتند. این بازی حالت Tag Team Ladders را معرفی کرد که به بازیکنان امکان می‌داد با کمک یکی از دوستان خود یا تک‌نفره، دو مبارز را در هر رقابت 2v2 به همراه داشته باشند. حال باید منتظر بمانیم تا استودیو ندررلم وجود حالت Tag Team را در بازی آینده را تایید کند.

اخیرا مشخص شد که گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) در رویداد Summer Game Fest نمایش داده می‌شود؛ بنابراین زمان زیادی تا عرضه اطلاعات جدید از این بازی مبارزه‌ای باقی نمانده است. اخیرا برنامه‌های ندررلم برای بسته‌های الحاقی بازی ازطریق فروشگاه آمازون ایتالیا فاش شد که به اضافه شدن شخصیت‌هایی از جمله کوان چی و ارمک اشاره داشت.

بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار سری مورتال کامبت را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده