// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱

تعدیل نیرو در استودیو Visual Arts پلی استیشن به خاطر تغییرات یک بازی چندنفره AAA

باتوجه‌به تغییرات پروژه‌ی تولید یک بازی مولتی‌پلیر معرفی‌نشده، تعداد کارمندان استودیو Visual Arts پلی استیشن با کاهش مواجه شده است.

Visual Arts یکی از استودیوهای داخلی سونی است که معمولا در طول چند سال گذشته، با انیمیشن‌سازی و کار روی بخش هنری برخی از پروژه‌های استودیوهای پلی استیشن، نقش پشتیبان استودیوها را داشته است. اکنون مشخص شده این استودیو به‌خاطر تغییرات یک بازی مولتی‌پلیر AAA بدون نام، با تعدیل نیرو روبرو شده است.

جان بوربا، هماهنگ‌کننده پروژه این استودیو از این موضوع خبر داده است. او در لینکدین نوشت جزو افرادی در پلی استیشن ویژوال آرتز بوده است که به‌تازگی اخراج شدند تا شرایط مالی و کاری جدید پس از تغییر ابعاد یک بازی چندنفره AAA که استودیو روی آن کار می‌کرده، به وجود بیاید. او نام پروژه را افشا نکرده، اما ممکن است به بازی مولتی‌پلیر ناتی‌داگ در جهان لست آو آس اشاره کرده باشد.

گزارش‌های اخیر حاکی‌از آن بود که پس از یک ارزیابی داخلی، سونی تصمیم گرفت آن پروژه را کوچک‌تر کند. ناتی داگ هم در بیانیه‌ای رسمی گفت برای کار کردن روی بازی قبل از معرفی آن به زمان بیشتری احتیاج دارد. همزمان، ممکن است این توضیحات به بازی پلی استیشن 5 استودیو Deviation Games اشاره داشته باشد که گزارش شده بود پس از اخراج کارمندان استودیو، لغو شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده