نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

تایید توسعه یک بازی AAA از سری John Wick

شرکت Lionsgate رسما تایید کرد یک بازی AAA از مجموعه John Wick در حال توسعه است.

در حال حاضر تولیدکنندگان محتوای سرگرمی تمایل روزافزونی دارند که آثار اقتباسی جدیدی را براساس فرانچایزهای مختلف سینما و بازی تولید کنند. دراین‌میان، شرکت‌های بازیساز دائما به‌دنبال توسعه آثار بزرگ AAA از آثار سینمایی موفق هستند. حال به نظر می‌رسد یکی از مجموعه‌های سینمایی که هم‌اکنون در کانون توجه بازیسازان قرار دارد، سری جان ویک است.

جو دریک، رئیس گروه موشن پیکچر Lionsgate، در جلسه اخیر توضیح داد این شرکت تمایل دارد سری جان ویک را به سمت بازی‌های AAA گسترش دهد. دریک در این‌باره گفت: «ما اکنون در حال گسترش مجموعه جان ویک هستیم و این برنامه توسعه نه‌تنها مربوط‌به بازی‌های ویدئویی AAA می‌شود، بلکه به‌دنبال آن هستیم جان ویک را در قالب اسپین‌آف به دنیای گسترده سریال‌های تلویزیونی وارد کنیم تا جریان منظمی از محتوای مجموعه را در اختیار مخاطبان بیشتر قرار دهیم».

این اولین‌بار نیست که در مورد یک بازی AAA از سری جان ویک اطلاعاتی را دریافت می‌کنیم. در نوامبر سال گذشته جان فلتیمر، مدیرعامل Lionsgate نسبت به ساخت یک بازی بزرگ از سری جان ویک ابراز علاقه کرد و توضیح داد: «من نمی‌خواهم جلوی خودم را بگیرم و باید بگویم ما معتقدیم که باید یک بازی بزرگ AAA از سری جان ویک ساخته شود. ما در حال بررسی پیشنهادها هستیم».

هنوز مشخص نیست شرکت Lionsgate با کدام توسعه‌دهنده برای ساخت بازی جان ویک جدید وارد همکاری شده است، اما به نظر می‌رسد در این تصمیم خود بسیار مصمم خواهد بود.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده